het is single player. heb m net gespeeld en ik moet zeggen... damn wat een spel!! nog nooit van gehoord maar ik ga deze zeker halen aan de hand v/d demo
Ziet erg tof uit alleen was wel erg kort en ik had wel last van bepaalde slowdowns. Als ze die er uit weten te halen wordt het eigenlijk een must buy
de framerate zakte idd bij gunfights in ja maargoed, het einde was echt zeer strak verbaasd me dat hier nog geen thread over was
vond vooral wapens erg tof, eindelijk weer wapens als m4 enzo in een sci fi shooter. Wapens voelde goed aan, sfeer is echt top. Denk dat ik deze ook ga halen
Ziet er wel goed ooit, lekker geweer maar de framerate zakt inderdaad bij sommige gevechten behoorlijk
Ik zal 'm 's downloaden. Ben benieuwd. Me nog totaal niet beziggehouden met Area 51. Dus ik laat me verrassen!
Haha dat einde was wel tof maar verder wel een té korte demo En jammer dat je maar 2 wapens had.. En er is geen sprint functie? En de auto aan het eind kan je doorheen lopen
ziet er wel damnelijk goed uit mensen, maar meer een spel waar grafisch veel aan gewerkt is en de gameplay achterhaald is.
Grafisch vind ik het wisselvallig. Alles is wel mooi scherp en er zitten mooie effecten in maar andere dingen zien er wel erg onbehandeld uit. Kan natuurlijk dat daar nog aan gewerkt moet worden. De framerate is ook niet denderend maar dat is wel vaker zo met demo's. Ik denk dat hij wel leuk wordt, maar compleet ondergesneeuwd door veel beter games. Zeker als hij in het najaar uitkomt....
Daarbij had ik ook wel verwacht dat er wat meer kon bewegen... De Unreal Engine 3 kan veel meer aan dan dit wat betreft bewegende objecten. Sla maar tegen zo'n plafondstuk of een koffiezetapparaat aan. het blijft gewoon stil staan Met de source engine van half life 2 kan je tenminste nog wat
Leuke demo. Heeft een van jullie die pilaren van de eerste winkel waar je in komt kapot geschoten? Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen, het stort helaas niet in maar je kan het beton eraf schieten.