[DEMO] Blazing Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 23 mrt 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Linkje naar het laatste nieuwsbericht

Net even gespeeld, echter niet helemaal uitgespeeld. Reden 1: ik moet morgen nog werken. Reden 2: ik word dus echt strontmisselijk van een vliegtuiggame op een hd-beamer 8)

De graphics zijn helemaal niet onaardig en de sfeer is zelfs in het beginlevel authentiek te noemen. Ik kan me echter voorstellen dat de game naar verloop van tijd vrij leeg gaat voelen en diepgang mist.

kleine noot: ik kan ook echt niet wennen aan de grote draaicircels (inherent aan een vliegtuig), ik wil gewoon omdraaien en direct terug naar het doel.

Al met al een leuke demo en morgen even kijken of ik er al wat beter tegen kan.

2. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    dit is het mooie aan de demo's, het spel lijkt me niet leuk genoeg voor te kopen maar het is wel leuk om die demo een keer uit te spelen. heb nu die eerste missie uit, te laat voor de volgende

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Totaal niet mijn ding. I'll pass. Met crimson skies kon ik me nog wel een paar uurtjes vermaken. met deze game zie ik dat niet gebeuren.

4. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een mátig spel, zet snel oblivion weer aan :D

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    leuke demo !ook deze zal ik niet snel kopen (of hij moet 20€worden)wederom (nog)geen nextgen,en naar mijn smaak iets te arcade.maar dat is smaak verschillen!jammer dat het geen oline demo is want dat kan wel leuk worden,lijkt mij!

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een erg leuke demo. Heb net de eerste missie gespeeld en dat beviel me wel. Ik vind dat het detailniveau best hoog is voor een vliegspel en toch wel next-gen is. Bij games hiervoor zag je meestal gewoon platte textures die steden moesten voorstellen. Het water is trouwens zeer mooi gedaan.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de Blazing Angels demo gespeeld tot het 2e level, ik ging er even iuit en verwachtte dat ie het wel opgeslagen zou hebben,maar niet dus. Wel heel vet dat je dus schijnbaar 3 speelbare levels hebt...het derde level moet er trouwens ongelooflijk mooi uitzien, dat is dat London level.

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    In 1e instantie was ik ook een beetje terleurgesteld in deze game door de demo, vond het er niet zo bijzonder uitzien, en snapte de controls niet helemaal.. Maar nadat ik de controls doorhad en wist wat ik moest doen kwam ik er helemaal in, en ik had de demo echt zo uit (goed teken).. Idd is vooral de laatste missie boven London grafisch zeker de mooiste, zou daarom jammer zijn als mensen deze game al opgeven voordat ze de 2e en 3e level gespeeld hebben in de demo.... En als je nagaat hoeveel aktie er allemaal op het scherm te zien is vallen de graphics zeker helemaal niet zo tegen imho.. Het is voor de rest een lekker schietgame in de lucht, geeft toch wel een kick om bommenwerpers etc neer te halen.. En zeker de online MP met 16 man lijkt me gaaf..

Ik ga ff de reviews afwachten van de full game, en als die redelijk goed zijn dan koop ik dit denk ik wel.. Ligt er ook een beetje aan wat mijn Xbox vrienden gaan doen, want ik wil dus wel met hun kunnen spelen op Xbox Live..

9. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je missies worden wel opgeslagen hoor, als je play demo kiest kom je in een scherm waar je opzij kan scrollen als het ware en daar kun je je missie selecteren. ( je ziet dan de achtergornd veranderen naar een ander plaatje van de desbetreffende missie)

Edit: laat maar, het is alleen als je je xbox niet hebt uitgezet. Als je hem wel hebt uitgezet dan moet je inderdaad overnieuw beginnen.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  10. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nogal verschillende meningen als ik het zo hoor, ik probeer hem toch maar eens wanneer ik vandaag thuis kom.

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem net ook geprobeerd en hij is me toch wel aardig bevallen... Speelde lekker weg en zeker in de 3e missie werd het best intens.. Ben alleen wel bang dat het snel gaat saai gaat worden.. Ik wacht toch nog even met de aanschaf, misschien binnenkort een keer..

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuk spel, best mooie grafics. Me neef koopt hem dus ik ga hem nog wel es uitspelen.

13. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Heb de demo net gespeelt en het spel speelt opzich lekker. Alleen de graphics vielen mij wat tegen. Verder waren de steden heel simpel gemaakt.

Ik had iets meer verwacht van deze game. Misschien dat ik hem koop als hij sterk afgeprijst is.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt geen moer aan, geef mij maar crimson skies.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op dit moment denk ik echt van: wat is dit een schijt game..
    Maar gelukkig krijg ik volgende week een reviewversie en dan kan ik em echt testen.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op dit moment denk ik echt van: wat is dit een schijt game..
    Grafisch zuigt het bigtime, en word helemaal gek van die irritante stemmen. (Go there <ben je 1 seconden te laat> You have to go there AAAARGGHGHGH!!!)
    Maar gelukkig krijg ik volgende week een reviewversie en dan kan ik em echt testen.

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook achievements halen met demo's??

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet, dat geld ook voor de trail versies van de Live Arcade games.

19. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm demo ook ff bekeken vind er weinig aan stemmen zijn idd behoorlijk irritant, ook lijkt het net op mijn HDTV dat het beeld in 2 word gehakt. loopt een dikke streep door heen wat bij andere games absoluut niet te zien is. Dus ligt echt aan de game vermoed ik. Andere hier ook last van ?

20. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja ook op gewone PAL60..

Deel Deze Pagina