Burnout 360 DEMO Jaja, hij is er dan. Voor de liefhebbers .... Burnout Revenge Demo Crashes Onto Live Posted on Tuesday, March 21st, 2006 The Burnout Revenge demo has been released onto the Xbox Live Marketplace and is available as a free download. The demo weights in at roughly 540 megabytes and as mentioned is free to download. Hmm, net gedowned.....wel aardig.....maar niet echt hoogstaand zoals G.R.A.W. (die ik hiervoor onderbrak) But then again, het is een demo (en van EA).
Als je nou Goiz zijn reply even had gelezen, dan had je geweten dat er eigenlijk een aparte thread per demo zou komen Verder nog geen commentaar, ik ga hem vanavond even spelen
Goiz's post *Ow KevF was me voor, ik was ff de post van goiz aant zoeken Naja..De demo is opzich wel grappig maar de gameplay laat wel heel wat liggen...
ik vind het een gave xbox auto maar het is maar een matige demo maar 1 missie en nog een verekte moeilijke ook nog ik kijk meer uit naar de battlefield demo
Moeilijkheidsgraad valt mee, zorg gewoon dat je genoeg takedowns haalt binnen de tijd. Het spel is trouwens echt zo snel geworden, je kan geen seconden niet opletten. Zeker een vet spel, maar niet genoeg veranderd van burnout 3 denk ik, dus (nog) geen koop voor mij.
Eerste Demo die ik binnenhaalde en ik vind hem toch niet zo vet. Niet zo veel verschil met de Burnout games die ik al gespeeld heb.
zouist 24 taekdowns gehaald ! Dit alles zonder linkse trigger tegebruiken! (kwas best opgelucht en ik was helemaal kapot(heb er ongeveer 30 potjes voor nodig gehad! )
Mooi, ik gebruik trouwens zelden de linker trigger, dus ik denk dat dit spel wel vrij goed speelbaar is zonder linker trigger .
jazeker! ik ga ook deze game zeker halen als hij bijv 30 euro,s is ! na veel spelen begin ik de demo steeds leukerder te vinden!
Misschien staat ie onder de E van EA Games? Anders moet je even kijken bij games met nieuwe downloads.
Heh, dan staat je nog een flinke uitdaging te wachten. Ik weet nog goed dat ik in de laatste missies (letterlijk) hartkloppingen kreeg. Zo ontzettend snel en moeilijk.... @Svennos: kijk eens onder het kopje "new downloads". Daar moet ie echt bij staan.... (heb je soms een ander soort profile?) EDIT: Voor de goede orde, ik heb dus de "gewone" Xbox versie gespeeld.