The following Cars demo is available on the Xbox Live Marketplace : Name: Cars Demo Price: Free Not Available in: Asis, Austria, Belgium, Denmark, Ireland, Netherlands, Norway and Swizterland Dash Details: Comic Mischief] Race as Lightning McQueen through Radiator Springs at high-speed! Or tip tractors as Mater - just don't let Frank catch you! Bron: Majornelson.com Dat wordt dus dan je Amerikaanse account activeren. *)
.. ik vond het wel een leuke demo hoor .. !! .. tis weer eens wat anders .. het ziet er egt voor geen meter uit .. en dat is misschien juist wat het leuk maakt .. eens een game die niet serieus is .. oke .. nog steeds voor kleine kindere .. en nog steeds heb ik liever een burnout of need for speed game .. maar ondanks dat .. is deze demo wel lollig .. vaag .. lelijk .. maar wel lollig .. *)
Mensen als je een nieuwe account aanmaakt krijg je automatisch 1 maand gratis Gold, dus dat kan het probleem niet zijn.
Ik heb hem gedownload, best grappig nog. Racen gaat natuurlijk nergens over als je serieus wilt racen, maar tractor tippin' is wel humor. De game zelf is best goed, alleen ligt de lat erg laag, vooral een spel voor kinderen dus.
Hij is vanaf volgende week ofzo ook voor Silver members in de US te downloaden. Even wachten dus nog!
We worden weer eens benadeeld als vanouds..Maar mischien kan ik mijn broertje wel overhalen m te kopen, kan ik ook af en toe eens racen lijkt me wel lachen