Ik weet zeker dat deze vraag al wel gesteld is maar kan em ff niet vinden. Maar is het mogelijk om de demo cds die ze in de winkels draaien ook zelf te kopen? Bijvoorbeeld bij een blad of zo? Het hoeft niet perse DIE demo cd te zijn maar wel een met speelbare demos zo ja, waar/bij welk blad kan ik hem krijgenen en wat is de prijs ervan. bedankt greetz
Bij de official xbox magazine uit de UK zit een demo-cd! Dit blad is alleen niet overal verkrijgbaar, ff goed zoeken dus!
Ga naar een MediaMarkt als die in de buurt is en zeg dat je je XBox daar hebt gekocht, maar dat je geen demo-cd hebt gekregen. Ik heb het op deze manier bij de MM in A'dam gedaan. Kreeg er gewoon eentje mee. Kocht op dat moment alleen wel een controller, dus misschien dat die verkoper extra gul was of zoiets...
en de prijs daarvan? zal wel ronde de euro 10 liggen he maar jah in iedergeval bedankt ga morgen meteen zoeken word gek van dat rewardpack niet krijgen en toch willen spelen dan maar ff inkomen in wat minder levels greetz
Beetje verwarrende cover dit, maarre...staat er nou een demo van Nightfire op??? Ik dacht dat die game nog lang niet klaar was?
Misschien wel handig om ook te vermelden dat zo'n blad 14 euro kost?! Echt bizar duur voor een blad. Tot nu toe stonden op elke cd al een paar demo's die ik al heb of van games die ik ga krijgen, dus heb ik die bladen niet gekocht. 14 euro voor 1 nieuwe demo is wel erg duur namelijk. Dan koop ik liever een game die in de aanbieding is.
ja, nou ik wil voor 1 keer wel zo'n blad kopen. maar ik was gister in de bruna op het eindh'v station en daar hadden ze hem niet. ze hadden wel de engelse XBM.
Wil iemand zijn demo CD met amped of dead or alive 3 of zon ander lijp spel aan mij verkopen? Over de prijs worden we het wel eens. Voeg me dan even toe op MSN: w_rengelink@hotmail.com of mail me @ wouterr@home.nl of PM me even Ik word nl gek van dat heletijd het zelfde spelletje spelen, En wachten op mijn reward pack. alvast bedankt greetz
Engelse voorzijde playable demos van RalliSport Challenge, Moto GP, Halo, Crash, Deadly Skies and F1 2002
jeez, waarom hebben ze dat nou niet in Enschede Kan iemand niet zon media markt demo disc halen en naar mij sturen voor 5euro of zo greetz
Is helemaal niet duur voor een kwaliteitsblad, het is wel een glossy en dan een dvd erbij. koop zelf vrij vaak bladen omdat ik vaak in trein zit, ik kocht vroeger vaak computer arts ook duur blad maar wel goed. En dan de PU, :r sorry maar dat blad sux pas echt, reviews van maanden oude spellen, zogenaamde exclusives die al een maand eerder in andere bladen staan, etc. Nog maar niet te spreken over de kinderachtige toon in dit blad.
Bij de Boekelier hebben ze hem gewoon. Kan zijn dat de nieuwe er nog net is en de oude op is. Anders bestellen/ reserveren.
Kheb de nieuwe magazine te pakken. in een AKO boekhandel in Veldhoven (vlak bij Eindhoven) Vanavond ff de Demo van GP spelen
Pardon? 14 euro niet duur? Omgerekend is dat zo'n Fl 30,80 hoor. Ik weet niet wat jij normaal vind, maar ik vond het een aantal jaren geleden al belachelijk dat sommige bladen 16 gulden waren. Dit is nu dus bijna het dubbele.