Demo disc

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door McLaren, 27 jun 2002.

1. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand als de demo-disc die in de winkels speelt ergens te verkrijgen is? kHeb namelijk nog maar 1 game en geld groeit niet op mijn rug...=(

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Probeer een Official UK Xbox Magazine te vinden, daar zitten demo-disks bij. Heb er nu 3 (van de 4) en binnenkort komt editie 5 uit. Als het meezit krijg ik die van een aardige mede-forummer opgestuurd. Zoek alleen OXM 4 nog :mad:

3. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    misschien vrage aan de balie of je die demodisc kan kope van hun?:{ ......nee die demodisc kan je niet kopen of ga dan die official xbox magazine kope daar zit wel een demo erbij:D

4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon even bij de Mediamarkt langsgaan en vertellen dat je net een xbox hebt gekocht maar dat er geen demo disc bij zat... dan geven ze je het zo mee. (bij mij dan :) )

5. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de V&D kreeg ik ooit een DVD'tje mee waar alle filmpjes op staan van spellen die bij de release van de Xbox uitkwamen. Wel grappig, maar een keer kijken en je doet er niets meer mee...

6. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur em naar mij, ik geef je er 7 euro voor ok?

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ruilen voor Max Payne? ;)

Nee, ik denk niet dat ik'em verkoop. Als je je vriendelijkste gezicht opzet naar iemand achter de toonbank bij Electricity, dan krijg je er vast wel eentje mee.
    Iemand kennen die daar werkt, zal zeker helpen! :D

Deel Deze Pagina