Donderdag 02 november 2006 - Tot onze grote verrassing heeft Microsoft vandaag opeens een nieuwe demo op Marketplace gezet. Helaas geen Gears of War of Call of Duty 3, het gaat namelijk om Eragon. De game volgt de verhaallijn van de gelijknamige film Eragon, welke beide gebaseerd zijn op de Roman-bestseller geschreven door Christopher Paolini. Het boek gaat over een een jongen met een magische draak en hun fantastische magische bestemming. Paolini creeert hierbij fantasie werelden, characters en avonturen in de wereld van Eragon. Net als het boek valt de Eragon game in het fantasie-adventure genre. De demo weegt ruim 415 MB en is dus vanaf vandaag te downloaden. De release van de game staat vooralsnog gepland voor 24 november van dit jaar. bron:http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2761
Gespeeld en gelijk weer verwijderd. Spel spreekt mij helemaal niet aan. Grafisch is het niet goed, dat kan zijn omdat het een demo is maar ik verwacht niet dat het in de uiteindelijke versie helemaal goed zit. Gameplay is erg simpel.
Idd jezus wat een rukgame op de ps2 ziet hij er zelfs beter uit als op de 360... lotr serie van ea op de xbox had nog betere graphs... en idd de game play is om te janken... DL op eigen risico
lijkt me wel vet, maar dat zie ik thuis wel!!, maar is xbox live actief?? omdat xbox.com het ook niet doet en de gamertags van iedereen << ( kzit nu op school, kan dus niet checken )