[Demo] F.E.A.R.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 25 sep 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Cool, vanavond maar es even aanzetten als ik thuis kom :):thumbs:


    Ben wel benieuwd als er mensen zijn die deze demo al hebben gespeeld wat die ervan vinden.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is het een online of offline demo?
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel , maar ik hoop wel dat hij net zo goed is als de PC versie .
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus gewoon de single player demo, precies dezelfde als op de PC. Ziet er erg goed uit, weinig karteltjes alleen iets lagere textures dan op de pc vooral merkbaar op de handen en guns. Het blijft een goed spel.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    net gedownload ff een save point zoeken met project zero 2 :x
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    dat klopt. iemand van day 1 studios had gezegd dat het een pre-e3 demo is en dat die nog lagere textures heeft. bij de final versie zijn die er niet meer. \o/

    ik vind het wel naaizooi dat ik mijn xbox nog steeds niet terug heb!
     
  8. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten best wel grappige effecten in. Heb de pc versie nooit gespeeld dus voor mij is het allemaal nieuw.. Vooral het zieke einde van de demo is erg gaaf
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    neem maar van mij aan dat het veel zieker wordt! ik heb in het hele spel wel iets van 5 keer echt kippevel op mijn armen gehad van angst.
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik zie er 2 op marketplace staan?? Ben nu 1 aan het dowloaden, maar zit er een verschil tussen die 2? single/multiplayer?
     
  11. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Demo is erg goed. Inderdaad zelfde als de PC versie. Weet iemand de releasedatum? want ik kan niet wachten. ;)

    @ Eellie: Zijn denk ik gewoon hetzelfde. De hoeveelheid MB is namelijk ook gelijk. Ik denk dat ze dat gewoon expres hebben gedaan zodat je hem voortaan onder het onderwerp: Bringing At Home en onder F.E.A.R kan vinden.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jezus als je dat trappetje afgaat gek wtf ! (ik ben dus 1 van die 'ik heb geen goede gamepc dus ik heb f.e.a.r. nog nooit gespeeld')

    maar dit is echt een musthave voor mij.. erge shooter actie en een sausje van horror, echt vet..
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    SP is gewoon relax & schrikmomenten gegarandeert;)
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden jullie ook van Live afgegooit als je de demo speelt?
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah! het wordt alleen maar mooier!

     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook weer voor het eerst sinds Halo dat ik bij de AI iets had van :thumbs:
    Ik moet de demo nog een aantal keer spelen om te kijken of het echt niet scripted is maar toen ik een van die knakkers onder een half-omgevallen kast zag doorkruipen terwijl bij de eerste keer een van die gasten er omheenliep kreeg ik meteen trek in die game.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nee. het is echt niet gescript, behalve waar ze kunnen lopen, wat ze allemaal kunnen enzo
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja de AI is echt goed en uitdagend. Ze maken veel onverwachte bewegingen en schieten behoorlijk accuraat.
    Goeie demo kwa gameplay, en goeie schrikmomenten :eek: Alleen moeten ze echt werken aan de graphics want die waren niet mooi.
     
  19. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het bij de PC versie ook al zo dat, als je met je machinegun schoot, 'ie gewoon ff door bleef schieten ook al drukte je nergens meer op? Vond dat een beetje vaag.. (je hoeft sowieso de trigger maar te aaien en hij begint al te schieten) Gelukkig worden de graphics nog verder opgepoetst want ik vind het er met die lage res. textures er nogal gedateerd uitzien. Ik denk dat de physics ook nog niet helemaal goed zijn omgezet.. ik kwam buiten aanlopen en hoorde opeens heel erg geplons, kijk ik naar beneden zie ik zo'n vat lekker uit zichzelf rondspartelen in het water.. Tenzij Alma opeens van spelen met vaten is gaan houden is er nog iets niet helemaal lekker.. :{ Toen ik op een ander vat schoot in het water ging die ook op onverklaarbare wijze heen en weer springen. Als het zelfs een pre-E3 demo is dan snap ik niet waarom er fouten inzitten. Ben niet bepaald onder de indruk nu.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een best vroege build. logisch dat er een paar fouten in zitten en dat ze de graphics niet meteen op het best hebben laten zien.
     

Deel Deze Pagina