ik zag op http://www.officialxboxmagazine.co.uk dat er een playable demo komt van HALO 2!!! ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij wel. en nog effe een vraag wat is het verschil tussen deze 2: www.officialxboxmagazine.co.uk en www.officialxboxmagazine.com ????? zijn dat de zelfde bladen of niet? want ik zie op oxm.com niks staan over de playable cd van halo 2.
Het is gewoon het filmpje van de E3 2003(goeie kwaliteit) En het zijn de zelfde magazines, alleen de rechtse is engels.
LOL moest ff over die post denken . Maar dat is sodanju wel heel jammer. Alle gebakken peren toch bij elkaar.
Ja ik schrok me ook te pletter. Beetje forummen, zie je dat opeens. Da richard: waarom denk je dat het een filmpje is?
omdat je dit had gezegd, ik d8 eerst dat je het kon spelen en toen heb jij gezegd dat het gewoon een filmpje van de E3 2003 is.
Het is geen playable demo, er is niks bekend gemaakt door Bungie nog door Microsoft. oh ja: dit is de knop, dan kan je je posts aanpassen.
wel jammer maar het is wel cool als ze het bij live doen dat je hem meteen kan downloaden en dan kiezen in een extra dashboard menuutje ofzo
Oh, en in Amerika spreken ze geen Engels? Nu dan het enige juiste antwoord : www.officialxboxmagazine.co.uk is Brits, www.officialxboxmagazine.com is Amerikaans. Beide bladen zijn in het Engels.