Yo, de demo is sinds kort te downen. Alleen draait hij bij mij heel langzaam. in het menu gaat ook alles heel langzaam. settings omlaag zetten helpt niet. ik heb een amd 3000 512mb radeon 9200 se betr weet iemand waar het aan ligt.
Ja heb je anti-anilaising aanstaan bij video opties, zet die uit, dan doet ie het normaal. Had ik ook ik heb namelijk ati Radeon 9800 XT
Je grafische kaart is gewoon te langzaam, zet als je FSAA aan hebt staan uit. Download ook de nieuwste drivers voor je grafische kaart en instaleer de nieuwste versie van DirectX. Hoeveel ram geheugen heb je?
jonge denk je dat ik dat nog niet heb gedaan als hij met een 9800 het zelfde heeft dan ligt het niet er aan dat die van mij te langzaam is als ik de settings goed heb.
Op 800X600 met low draait ie, als ik maar iets hoger zet dan krijg ik framedrops en op 1024x768 is het gewone heel de tijd onder 24 fps. P4 2.5 GHz, 512MB, Radeon 9000 Pro die op non-pro snelheden draait . En AF en AA staan af... als het een D3D game is.
Je weet toch wel waar je de resolutie van Windows kan instellen? Ga dan naar geavanceerd en ga naar de tablad van je grafische kaart.
Dit heeft allemaal geen bal te maken met AA of iets dergelijks. Het probleem zit em in de ''Post Filter Processing''. Zet of vink dit uit (Post Filter). Als het goed is moet ie nu een stuk beter draaien. Hij draaide zelfs op mijn pc niet lekker. Kijk eens naar mijn sig!! Das toch bijna niet voor te stellen!!?? Ik heb het uitgezet en het werkt als een zonnetje.
Daarnet heb ik daar iets van gelezen. Door die Post Filter zou de demo (en de game zelf?) niet eens vlot draaien op de vetste (dus nog beter dan die xboxmaniaxx) pc's.
en waar kan ik dat instellen? als ik naar mijn videokaart instellingen ga (rechtermuisknop op bureaublad, eigenschappen, instellingen, geavenceerd en dan naar mijn videokaart tabblad dan kan ik nergens iets vinden over post filter?