Er staat op Marketplace een demo van de allernieuwste Hitman. Geen idee welk level het is, zal wel het tutorial (kermis) level zijn.
Yep, heb het net vernomen in Hitman topic. Ben aan het downloaden, zal het met de demo ff moeten stellen tot vrijdag. Benieuwd wat de demo zal geven.
Het gaat inderdaad erg langzaam, had inderdaad beter morgen kunnen downloaden. Wordt het toch weer laat vanavond, bedankt hoor Hitman. :
/Mod Ik heb nu alle 'percentage berichten' e.d. verwijdert. Dus gelieve dit soort berichten niet meer te plaatsen, want niemand zit er echt op te wachten. Graag inhoudelijk over de demo dus .
Hoeveel levels zijn het? En welke? Is het die gene waarin je in een opera een man moet neerknallen tegelijk met het toneel dat het net lijkts alsof hij alleen maar dood is in het toneel stukje?
Ik heb hem lekker al Edit Okee dat voegde misschien een beetje weinig aan de discussie toe... Hij's vet! Zo dan
Ik heb ze niet gespeeld, maar het is maar een level? Lijkt me leuk een kermis \o/ En iemand al een oordeel over de gfx?
Lol, de nacht de 360's aangehouden. (Fire en ik), en we hebben hem dus. Hij is hem aan het spelen, en het ziet er erg cool uit. Alleen nu zitten we in de demo vast. () Op een gegeven moment moet je 3 guards uitschakelen, maar waar zit die 3e? Spoiler Die guards uitschakelen met je Dragunov Sniper.
idd best leuke demo alleen te veel instructies het was echt stapje voor stapje, maar wel cool though, en het is idd het kermis level
Is idd wel te vergelijken met Tomb Raider ja. Zijn grafisch betere games op de 360 maar grafix zijn zeker niet slecht. Maar bij deze game speelt de gameplay de hoofdrol en die is uitstekend.
Heb de demo ook gedownload en moet zeggen dat het grafisch best indrukwekkend is. Heb nog nooit een Hitman game gespeeld dus wellicht dat dit de eerste gaat worden. Vond wel de besturing van de acties even wennen, zoals leftstick indrukken om een muntje weg te gooien. Maar dat is een kwestie van wennen denk ik.
OVERNIEUW BEGINNEN BIJ DE DOOD IN DE GAME IS BETER DAN IN HET ECHTE LEVEN. {capslock oeps} Ik krijg hem niet binnen, iedere keer wordt het downloaden afgebroken. Zijn er screenshots te zien???