LMA manager 2007 demo grootte: 559.45 MB. ik zou m'n god niet weten waarom ze een management spel een demo van laten uitkomen, en hoe.. maar we will see, ben hem nu aan het downloaden.
whaha wie speel je eigenlijk als je begint ..liverpool of inter? vind het btw zwaar zuigen, het is lelijk maargoed..ff spelen dan zie ik wel weer verder.
Hmm grappig. Ik hou wel van manager spellen. Speel Fm 2006 erg veel. Dus ga deze ceker ff checken als ik thuis kom.
damn onder het spelen zijn er maar 4 opties: long ball defensive attack paintel (ofzoiets) echt heel schaars wat je allemaal nog kan doen, transfers zuigen (cisse nog bij liverpool+ kromkamp, kuijt niet)
vind het zwaar tegenvallen...volgens mij is het niet eens met transfers.. maaruh voor de demo liefhebbers, NBA 2k7 demo op US account.
dit is werkelijk de meest domme demo ooit die laadtijden, de weinig opties, breng dan geen demo uit lijkt me
btw, ik heb een keer een us account gemaakt, mara toen moest ik verplicht straatnummer enz geven, toen dacht ik, laat maar zitten. Lukt het ook door gewoon wat in te vullen of..
ja, je moet alleen een kloppende postcode icm stad. Bijvoorbeeld Los Angeles 90210. Dat werkt gewoon.
Die demo Bijna 600 mb voor 1 wedstrijd waar je amper tot niets kan doen. Had dan gewoon een half seizoen-demo gemaakt ofzo.
Oftewel, niet de moeite waard om te downen hoor ik al! Jammer, aangezien ik het deeltje 2004.2005 heb gehad . En dit vond ik toch wel lachen. ALs ik dan de graphics in de screens zie op de Frontpage zijn ze toch wel flink vooruit gegaan!
We praten hier wel over een Manager game. Normaal ZONDER spelers op het veld, en gewoon een tekst balk waarin staat wat er op het veld gebeurt . Voor mensen die niets van Manager spellen af weten, of het ook niet doen moeten niet zo gaan zeuren op de Graphics naar mijn mening! Het ziet er namelijk gewoon GOED uit als je het gaat vergelijken met wat er nu te zien is op Manager Spel gebied. Als je voor de Graphics een spel gaat kopen, zul je toch even moeten wachten op spellen als Gears Of Wars.
nee maar als je ook een veld enzo maakt waarbij je gewoon spelers ziet lopen, doe het dan goed of maak een management spel net als football manager...dit is gewoon crapp, spelers lijken er niet eens half op, en het ziet er gewoon niet mooi uit.