Demo van Loco ROCO op je psp. Check: http://www.jp.playstation.com/scej/title/locoroco/dl/trial_dl_agree.html
Hele vette demo... ik heb hem inmiddels ook en tis mega verslavend. Je moet echter wel firmware 2.7 op je PSP hebben.
Bwah, snap er de ballen van =P Damn, speelt (nog) voor geen meter. Ben niet vooruit te branden =P En dat Japans werkt ook niet echt mee xD maar goed, oefening baart kunst!
Ja dat moet, maar die kun je zo binnen halen. Het is het proberen wel waard. Tenminste, ik heb me nooit in dat Homebrew gebeuren verdiept, dus als je dat hebt is dat misschien beter? Ik weet niet. Je het iig 2.70 nodig.
Dit is de eerste PSP-game waar ik echt naar uitkijk... samen met Lumines 2 dan. LocoRoce lijkt me trouwens een typische Nintendo-game vanwege het 'happy happy joy joy'-gevoel...
Heb de game ook, net eerste leveltje gedaan. Leuk hoor Mis alleen al weer 2 LocoRoco's en wat van die vliegjes. Nog een keer spelen dus
Dit spel is echt zo vet... Ben er super aan verslaafd. Vooral als ik even bezig ben kan ik me PSP niet meer neerleggen.
Heb hem nu ook. Zeker toch. Ik krijg alleen al die rose vliegjes niet allemaal. Alle blobjes isin eerste 3 levels niet zo moeilijk. Vind het huis inrichten wel een beetje raar. Niet echt spannend, maar spel is wel supertof! *ploft in de fatboy*