net online.. de lost planet onlinemultiplayerdemo grootte: 233.32 MB niet erg groot maargoed, en bij mij voor het eerst dat er een nieuwe demo op de reclame van het dashboard stond! EDIT: huh, hij staat niet bij de new release demos ..wel vaag dan!
Bedankt voor het melden! Maar door jou heb ik nu morgen wel een probleem op school, weer mijn huiswerk niet gemaakt, door tijdgebrek .
heb hem net gespeeld en ooh wat vet !!! echt stoer, alleen wel een beetje last met joinen..maar het betere is wel dat je zelf lobbies kan maken!
je hebt ook van die frisbeez en die zijn zow cool ..die ontploffen na een tijdje en kun in iemand blijven hangen..dat gooien is wel vermakkelijk trouwens! en je kunt ook nog steeds die kabel gebruiken!!
Ben hem nu aan het downloaden. Zag hem net staan in het groter vierkant. Hij staat inderdaat niet bij de Lost Planet sectie.
Speelt nog wel erg moeilijk kwá besturing zeg pffff. Maar dat is nieuwigheid danwel onwennigheid. Het feit dat ik bij het reloaden direct een 2e keer op de reloadknop druk zegt genoeg (GoW)
Ik zie hem nergens staan , en ik heb die reclame niet want ben nog geen 18 als iemand weet waar hij staat zeg het meteen
ik vind het jammer dat ik helemaal into gears of war ben, volgens mij is dit spel veel leuker dan ik nu denk. ik speelde 1 potje en dacht meteen: "meh, niet zo goed als gears" terwijl dat natuurlijk nergens op slaat
Ik had exact hetzelfde!! Heb echt letterlijk een 2e keer reloaden gedrukt voor second reload GoW style Afgesloten en GoW gaan spelen