[DEMO] NHL 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 7 sep 2006.

1. basovich

basovich Guest

hey,

aangezien er nog geen centraal NHL 07 topic was..

DEMO: NHL 07

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2006
  2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ehm, je haalt twee games door elkaar. Ik was al blij met je bericht dat NHL 2k7 online een demo zou hebben. Maar nee, daarna staat er NHL 07 van EA... bleh...

3. basovich

basovich Guest

K*t whaha schaamte:eek: !! MOD, please change titel *) ...

/Mod Maar natuurlijk - the matrix

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het is ook alleen maar een shoot-out. Dus penalty schieten zeg maar ;). Wel verslavend, maar verder niet interessant.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Had natuurlijk liever een 'echte' wedstrijd gespeeld. Maar shoot-out vond ik ook wel leuk. Het is wel geinig dat je de ijshockeystick met je rechterpookje bestuurd. Wel jammer is dat je niet kan keepen, dat doet de computer

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt bij de settings aanpassen dat je zelf gaat keepen. Ik vond dat sticksysteem nog niet echt lekker werken, maar misschien dat het nog beter wordt.

7. basovich

basovich Guest

settings? in het opstart menu, iig niet tijdens het spelen..

EDIT: al gevonden.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2006
  8. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever een period gespeeld, maar het is wel grappig voor een of twee keer

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan wel gewoon de keeper + de spelers zijn hoor.
    Leuk een demo van NHL, had al wat gezien op een filmpje van EA die net uitgekomen is op XBL, een goed skillsysteem met de rechter thumbstick.

Nu nog even wat leuke tricks oefenen. ;)

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Demo NHL 2K7 is nu ook te downloaden, maar alleen via een US of Canadese account

11. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me toch wat wennen. Ik had moeite om een doelpuntje te maken, hoewel het in een shootout uiteraard moeilijker is dan een een gewoon matchke. Het ziet er echter lekker uit en ik wat te doen over twee weken.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond deze demo indrukwekkender dan de NHL 2K7 demo. Total stick control voelt goed aan, veel interessanter dan de "oude" manier (zoals bij 2K7). Mooie spetterende presentatie, ook al is het "maar" een shootout. Het geluid vond ik ook beter (vergeleken met 2K7), ik kreeg als speler meer het gevoel in de wedstrijd betrokken te worden. Ben benieuwd naar de volledige versie! :)

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig fans van ijshockey. Ikzelf ben altijd fan geweest, met nadruk op de games. Echte ijskhockey volgen is moeilijker hier in europa maar heb dit wel een tijdje gedaan. Altijd fan geweest van de 'Colorado Avalanche'
    Kijk er echt naar uit voor NHL07. Die shootout demo heb ik een uur of 2 aan een stuk zitten spelen. Nog 2 dagen wachten dus...

Nog andere ijshockey fans?

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik wilde de demo gaan spelen... maar m,n Xboxje begaf het....

15. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Hier ook een Avs-fan, al sinds de oprichting. Bijna elk seizoen gevolgd en ook dit jaar doe ik weer m'n best om zoveel mogelijk games te volgen.
    Zit nog steeds in dubio tussen 07 en 2k7, nooit zo'n fan geweest van EA's hockeygames maar demo is heerlijk...

16. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vooral de seizoenen van 96 t.e.m. 99 zitten volgen waar toen Valeri Kamensky actief was bij de Avs. Wat een pracht van een speler. Nadien heb ik veel minder zitten volgen, heb ook geen NHL games meer gekocht. Nu met de X360 heb ik opnieuw interesse in een hockeygame, dan volgt ook de echte wedstrijden :D

17. bubu

bubu Guest

op amirikaanse marketplace staat een demo van de gewone sp, wel lagge spel

18. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn favoriete speler is Joe Sakic.
    Liep net trouwens ff bij de FRS binnen en toen zag ik NHL07 liggen. Aangezien ik nog was kadobonnen in m'n zak had zitten, kon ik 'm niet laten liggen. Zo maar eens even kijken of de game de moeite waard is, anders ruil ik 'm wel voor iets anders moois...

19. basovich

basovich Guest

best vroeg, 2 dagen voor de release.

20. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ze 'm net binnen hadden, aangezien de medewerkster boekje en disc niet in de lade kon vinden. Hij zat nog in een mandje achter de balie...

Deel Deze Pagina