Als je niets te melden hebt, hou dan gewoon je mond, je hebt geen idee hoe irritant je bent. Ik heb de demo ook even gedownload en hij bevat een nieuwe multiplayer map, toch wel een toffe. Lijkt een beetje op Venice in Time Splitters 3. Plaza heet ie.
oh dan zal ik hem toch maar ff downloaden ondanks het een demo is en ik het spel zelf al heb maar gewoon ff de neiuwe map checken EDIT: het is echt een donker level en ik vind hem zwaar klote..maar nu kun je eindelijk gebruik maken van de night vision op de superdragon alhoewel die telkens wordt uitgezet..:{ ..en de glitch werkt hier ook weer prima
jij snapt het volgens mij nog neit he?.. Er is een demo uitgekomen van PDZ. Daarin kun je de single en de co-op lvl. 11 spelen én een nieuwe multiplayer map die nog uit moet komen genaamd: Plaza.. snapss du? dus het is geen map die je moet downloaden maar een demo met de nieuwe map (één v/d 5)
QUOTE basovich: Spoiler Zou ik mogen weten welke...? of heb je het hier over die "zogenaamde" download glitch
Overal omg die glitch zuigt zwaar. Maar ik kan m wel heel goed en heel vaak. Mrjah als je serieus speelt is het echt niet leuk. Hopelijk halen ze deze glitch eruit. Dit is tog wel de grootste die er is.
Best een aardige demo, alleen een erg donker level. had het spel nog niet gespeeld. Vandaag de hele versie binnen gekregen via Xbazar. 25incl) best mooie grapohics alleen blinkt alles een beetje TE overdreven. verder wel vermakelijk, voor die prijs. Verder vindt ik die andere Rare game: Kameo op alle punten beter.