1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

demo`s bij het live pakketje de moeite waard?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Koenjo89, 4 mei 2003.

  1. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    hey,ik twijfel om nu al live te nemen ik heb nog geen live game maar bij het live pakketje zitten een aantal demo`s.
    Zijn die die groot en leuk? houden ze je lang bezig?
    of zou ik eerst een Live game kopen?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  2. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit niks boeiends bij ik vin whacked leuker dan moto gp en mech het leukst maar verander de titel van het onderwerp anders wordt hij denk ik gesloten maar ik vin zelf unreal wel leuk stond eerst zevende ofzo van de week
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De MotoGP Demo is het meest online gespeelde spel, iniedergeval onder de Nederlanders hier. Met de demo kan je nog eigenlijk redelijk veel maar om alle optie's te gebruiken kan je voor 30 euro de Classic van MGP ophalen.

    Dus ja alleen met die MGP demo kan jeje wekenlang vermaken en met het geringe bedrag van 30 euro kan je die levensduur zelfs nog wat verlengen hoewel je ook voor MGP 2 kan gaan, die komt eind mei uit.
     
  4. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet van race games houden ik vin er niks aan maar bijv unreal

    mech asault kan je met ze tweeen ook doen das best gek je doet het met zijn tweeen online heel vaag maargoed
     
  5. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    moto GP wil ik ook gaan kopen maar ik zit met geld probleem en mechasault lijkt me veel leuker online, echt een topgame net als moto gp.Maar mechasault spreekt mij meer aan .
     
  6. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    ik zelf heb geen ervaring met online gamen, is het echt zo gemakkelijk ik ben wel een ervaren gamer game al vanaf mijn 4de maar nooit online.
    Als je begint kan je dan meteen een potje tegen de jappen spelen ofzo of moet je eerst vrienden maken op het web en dat afspreken enz ik heb het over live he.
    Ik zou hier graag wat duidelijkheid over horen .
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
  8. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is allemaal heel simpel.
    Je kunt in het menu kiezen uit:
    Optimatch
    Quickmatch
    Create match

    Als je quick match doet ga je gelijk in de eerste en beste game en kan je gelijk beginnen.

    Als je optimatch doet kan je zelf een game naar eigen smaak uitzoeken.

    En met create match kun je zelf een game maken.

    En in een game kun je wel eens aardige mensen tegenkomen, die add je in je friends list.

    Maare... Live is echt super relaxed... je zult er geen spijt van krijgen ;)
     
  9. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff xbox magezine nemen is veel goedkoper een game een blad en een live kit voor 67,50 dat is een besparing van 74 euro ofzo
     
  10. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    thanks,ik ga zeker live kopen kheb nu ruzie met mijn ouders omdat ze niks voorwillen schieten want die xbm actie is echt super voordelig...god I hate them...hoe lang duurt die actie???
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Whacked moet je niet veel van verwachten, valt waarschijnlijk erg tegen. Moto GP vond ik ook tegenvallen, maar dat komt omdat ik niet van dat soort games hou, daar tegen staat wel dat iedereen die wel van dat genre houdt, de game verschrikkelijk verslavend vinden. Het is ook een goede demo met genoeg speelplezier.
    Mechassault heb ik het meest gespeeld en ben daarna gewoon verder gegaan met de volledige versie, erg verslavend!
     
  12. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina