idd, mijn Xbox is ook net afgelopen vrijdag overleden..... 3 red lights of death!!! MFD 23-11-2005, heeft hij het toch nog een leuk tijdje gedaan ...
net gespeeld is wel leuk, alleen die camera draait niet echt fijn mee, verder is het grappig maar ga het spel niet kopen!
Bedankt voor de tip! PimpmasterB: Microsoft heeft laatst toegezegd dat ze alle 360's die voor 2006 zijn gemaakt gratis gaan repareren/vervangen.
dit is echt helemaal niks graphics zijn niet bijzonder camera werkt niet mee slechte controle en geen spanning en gevoel van snelheid. Dit is niet waar ik op gehoopt had. helaas. "dit is mijn mening he"
Dit is echt helemaal niks. Het enige wat je in t spel hoeft te doen is een beetje met je linkeranaloge stick draaien en steeds maar weer op A drukken. Camera zuigt te ernstig en graphics zijn Xbox 1 waardig, niet de 360. Verder werkt t spel niet lekker want als ie net ff een toets niet goed "pakt" dan lig je alweer in de afgrond.... Tis maar goed dat er demo's zijn, want tis zonde van de schijfjes om dit spel uit te brengen.
Vindt ik maar een stomme demo ... Veel te kort en die camera is egt klote en diene sonic valt veel te vlug van die bergen af Dit spel koop ik zeker niet alleen als hij 5euro gaat kosten
Die camera is echt ongelovelijk slecht.. (je kan naar links en rechts kijken niet veranderen en om je heen kijken gaat heel traag en onlogisch) Het rennen op die snelle banen slaat ook nergens op. Het stuurt zo slecht dat je moeite hebt om ringetjes te pakken. Bespaar jezelf de bandbreedte..