Ik ging net even kijken op mijn japanse account, en ik zie daar een paar letters Japanse/Chinese? letters staan. Aan het logo te zien zag ik dat het om Tenchu ging, downloaden die hap!
Je begint met het maken van een mannelijke/vrouwelijke ninja, je hebt natuurlijk niet enorm veel keuzes aangezien het een demo is. Nadat ik klaar was met mijn character kon ik gaan spelen, cut-scene even geskipt, en ben dus begonnen. Je hebt wat wapens bij je o.a een bom, een blaaspijp en wat overige stuff. Ook heb je een soort ''grijphaak'' waarmee je naar de daken kunt klimmen/vliegen van verre afstanden. Ik weet nog niet hoe je over de muren rent, maar iig de knop RB is zacht lopen. Je kunt ook gebruik maken van van schuilen, denk aan jezelf verstoppen in een bosje, in het water, op een dak etc. Dit om zo stil mogelijk te zijn, en het zo goed mogelijk uit te voeren.
Ik weet nog niet hoe ik mijn zwaard moest trekken maar ik besloop een bewaker en sneed zijn keel door, met een zogenaamde ''stealth move''. Hierdoor had ik gelijk mijn zwaard in me handen en kon ik even mijn skills gaan checken. Al gauw kwam ik erachter dat de combo's in deze demo beperkt zijn. Natuurlijk heb je in het echte spel meer combo's, veel meer.
Het spel ziet er aardig mooi uit, alleen komt nog soms een beetje houterig over. De demo is ongeveer 650,00 MB groot, en je moet natuurlijk wel een Japans/Chinees account aanmaken. De demo is uiteraard te spelen op een normale Europese Xbox.
Laatst bewerkt: 22 sep 2006