[Demo] The Club

Discussie in 'Algemeen' gestart door djlaulau, 19 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    In dit topic kan je het over de demo van the Club hebben, of natuurlijk over het spel zelf!

Ik vind het helemaal de shit! balen dat je Real niet mag spelen, maargoed hij komt in februari uit dus ik kan me nog wel ff inhouden. De multiplayer modes zagen er niet heel boeiend uit, maar misschien wordt dat ook goed. Btw ik kan 8 van de 10 skullshots vinden, wie heeft ze alle 10? Ik heb pas 1 secret area :'-(

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het eerlijk gezegd geen ene reet aan. :9 Ik heb de demo zo'n beetje wel 'af' gespeeld, maar ik vind 't gewoon saai..

3. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook maar een bout demo (spel), controls waren slecht, graphics ook niet je van het. Wapens vond ik tegenvallen o.a ook amper impact. Ook is het maar leuk voor een lvl'tje en dan heb ik het al gezien.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    k vind het wel leuk hoorn alleen zijn er maar 8 soorten omgevingen. verder vind ik het leuk

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een kut demo. De intro is geweldig en veelbelovend. Maar als je eenmaal begint te schieten vraag je je af of je nu met losse flodders schiet, of ook echt een dikke m16 leegnaait.

6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Vond de demo wel leuk... maar heb geen 60 euro over voor deze game.
    Als ie rond de prijs gaat zitten van shadowrun dan wil ik er es over denken

7. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien leuk als hij afgeprijst wordt, maar 60 euro is te veel voor zo'n game.

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond het echt de allerslechtste game van het jaar worden, echt verpauperde shit, want je maakt wel combo's, maar voor wat, voor punten, er is geen ene reet aan. Want stel, je zou een stoere actie maken, omgeving gebruiken enzo, maar het concept van dit spel is echt slaapverwekkend, in de demo dan, maar de demo zegt al genoeg over slaapverwekkendheid

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina