en jaa hoor er is nóg een demo uit .. Tiger Woods PGA tour size: 890.16 MB holes: - TPC at Sawgrass - Riviera Country Club - Cornoistie - Pebble Beach Golf Links zal eens kijken of het leuk is..het downlaoaden duurt trouwens wel lang...mja this ook bijna 1 GB
Howdie hoow, bedankt voor de info. Kga gelijk checken, Kan ik m'n ouders even laten zien dat je ook kan golfen op de xbox360
dan moet je die 'cheat' gebruiken... 1. op downloaden klikken 2. hem weer afsluiten 3. circa 10 sec wachten 4. weer op downloaden klikken en dan staat ie al op 50%
Heeft geen nut. Hij begint dan wel bij 50% maar per procent wat jij er bij krijgt, krijg ik dan 2% erbij.
je hoeft nie eens 10 seconde te w88 je kunt gelijk weer beginnen maar heeft inderdaad geen nut want na die 50% gaat hij gewoon langzamer. zou toch raar zijn dan zou je een stuk van de game missen!?!
5uur Het ligt misschien ook aan jullie internet verbinding ofzo als julie ook vanalles teglijk downloade op de pc ofzo ik weethet niet. Maar bij bij steeds tussen de 15 en 30 minuten nog nooit langer nodig gehad om een deomo af te halen
Nou heb hem net gespeelt. Hij werkt heel lekker, vooaal de bal raken en de verchillende token die je hebt. De levels zien er mooi uit (die je kan spelen) met water, zandbaken enz. Ik zelf zou deze Game nooit kopen maar het is een erg goed spel voor golf liefhebbers
Toen de Tomb Raider Legend demo er net een uur op stond, toen moest ik voor het eerst lang wachten, ik geloof iets van 2 uurtjes. Deze demo is er ook net, dus iedereen is aan het downloaden waardoor het sloom kan gaan.
hou alsjeblieft op over dat gezeur van hoe lang het wel niet duurt om een demo te downloaden. En ook met dat gelul van dat 50% gedoe. Praaat over de demo zelf.
Volgens mij heb ik een bug ontdekt. Onder het laden drukte ik op de guide button toen zat mijn xbox vast. Was het toeval of is dat altijd zo , Geen zin om nog keer uit te proberen Of hoor ik helemaal niet op de guide knop te drukken onder het laden Ziet er trouwens wel mooi uit maar niet mijn keuze....
Juh want denk je nou echt dat als je die cheat gebruikt je in een keer 50mb/sec download ofzo. Je zit toch aan je maximum (wss 100mbps)
Hmm, ik had bij Hole 1 gelijk een Hole in One, zelfs zonder de grond eerst te raken, hij viel er gewoon in 1 keer in. Of ik had veel geluk, of dit spel is gewoon niet echt realistisch.
Ik ben wel benieuwd naar de demo. Golf is een lachen sport als je je ff verveelt . Hopelijk is het wel van een hoog niveau. Maarja het is een demo, en ik ga waarschijnlijk toch niet het spel kopen. 60 Euro voor een golf game gaat mij iets te ver. Dan koop ik liever iets anders .