Ja? Ik 15 minuten ofzo... Dit weekend zeker hebben, de 360 kon wel zo'n action adventure gebruiken Vond het allemaal wel lekker spelen in de demo en ach, ik heb nog steeds een zwak voor de TR serie (ookal was Angel of Darkness slecht slechter slechtst).
Vond hem niks bijzonder, leuk voor een keertje maar het blijft een port en de framerate is nog triest ook en over de textures wil ik al helemaal niks over zeggen. Next.
Ik houd het wel bij het huren want shijnt dat het spel zeer kort is ongeveer 6-7 uren tekort voor mijn 65 eurotjes.
Ik ben sowieso al niet echt een fan van de series, maar kvond de game toch echt zwaar triest. nix sprak me gewoon aan om eerlijk te zijn. kvond de graphics barslecht. Het begon al met het intro logo van Eidos en Crystal Dynamics, zelfs dat zag er niet strak uit maar gewoon een .jpg vergroot oid. naja kga er weinig woorden aan vuil maken, maar het spel was voor mij onder de maat.
Fijn dat jij je conclusie trekt a.d hand van een demo. Wat als ik nu zeg dat de retail versie speelt als een tiet en er best netjes uitziet? Next.
Ik vond de demo geweldig! Het ziet grafisch heel goed uit (zag ik haar gaan zweten?) Gadgets zijn goed uitgewerkt (het lichtje, de verrekijker en de PDA). En het spel speelt erg lekker weg. Misschien dat ik dit spel wel aanschaf!
Ik was vanmorgen aan het spelen, maar kwam niet eens verder. Zat in de ruine waarbij je drie boxen op drie pedalen moest krijgen. Maar hoe krijg je in vredesnaam die boxen omhoog. Lost was klaar, dus stopte er maar mee
spring in het water en rol daarna eens over de grond, dan wordt ze ook vies. Zand en stof blijft een tijdje plakken. Haar kleding wordt ook donker als het nat wordt. Dat soort detail heb ik liever dan ultra graphics.
Een doos op de wipwap zetten aan de muurkant, en dan vanaf het verhoginkje naast de wipwap op de andere kant springen en de dozen vliegen op het hogere deel zodat je ze kan schuiven
Nou ja, op zich: is een demo niet juist bedoeld zodat je als potentiele koper je mening kan vormen? Kan aan mij liggen hoor Maar als de retail versie nog beter speelt dan de demo vind ik het prima
Maar die krengen schuiven telkens van die wipwap af edit: maar ik zal het wel weer beginnen, even opnieuw beginnen
waarom zou de demo anders zijn als het volledige spel!?? ik den k dat dit gewoon een stukj e is uit het echte spel! ik heb dit ook al gezien bij een video review ik den k dat er geen verschil zit hoor tussen de demo en het echte spel! edit ik ben nu bij die tak waar je eensteen op kunt gooien! wat moet ik daar doen?
Ben hem momenteel ook ff aant downloaden 97%, ik doe er echt een half uur over om die demo te downloaden Naja zo ff spelen Edit: van schrijven is hij net klaar.....
Er staat een steen naast die grote tak. Spring erop en kijk naar de waterval, dan zie je recht voor je snufferd een horizontale tak waaraan je kan slingeren richting waterval
Lekkere puzzel, ook de stap daarna... maar in ieder geval de boxen Spoiler Je moet ze lanceren met de wip die links in de kamer staat. Leg eerst één box op de uit einde van de wip, vervolgens spring je aan de andere kant erop. Dit ziet er echt fantastisch uit...
ik ben den ik iets verder als ik mijn verekijker kijk en op de tak mik zegt ze dat het een meganisme is .. de steen is ook iets maar nu moet ik nog wat hebben en dat kan ik niet vinden.. waar je eerst dat ventje neer schiet zeg maar