Deze is game zo brak, ook niet mijn spel wat ik snel zou kopen maar alles werkt zo traag. Kan er persoonlijk niet veel positiefs uit halen...
je meot er van houden, vond op de ps2 worstelgames altijd leuk, vooral met vriende maar drk omen opt moment zoveel games aan die ik wil hebben, mss w8 ik even met deze.... nu eerst maar is de demo doen
Vind worstelen niet veel aan... Maar check de Demo vanavond na mijn stage wel ff . Vond Fight Night ROund 3 namelijk ook iets heel Tofs... Wat totaal normaal niet mijn ding is.
Als je echt niet van worstel spellen houd vind je dit denk ik ook niks. Ik ben er gek op en op dit spel helemaal, voor het eerst dat ik een Smackdown vs. Raw speel, geweldig. Net zat ik even versus te spelen, ik sla hem eerst neer, leg hem op een bankje en klim een hoge steiger in en vól op hem inspringen .
kent iemand messchien nog wwf no mercy van de nintendo 64? dat vond ik zo vet omdat je helemaal je eigen character kon maken, het ging wel snel en je had heel veel combo's en modes. lijkt dit er een beetje op?
weet iemand waneer er demos komen van de "echt vette" games zoals cod 3 bim gow forza pes bla bla...??
de game is best wel doopjes....prachtige graphics, minpuntje is alleen het feit dat je zeker 5.000.000 keer moet drukken om op te staan, waardoor de computer kan capituleren
Ik vond Legends Of Wrestling II op de Xbox altijd zo vet, ik had hem een x ergens gekregen van iemand. En speelde hem vaak met een vriend, dus 2 tegen 2. Was altijd zo leuk, of 2 tegen 60, dan kwamen er steeds 2 andere mensen de ring in, en al waren die K.O weer 2 erbij. Demo download ik morgen wel even.
demo is gaaf. in het begin best moeilijk, maar na een paar potjes begin je toch echt wel te winnen en dan is het spel opeens een stuk vetter. het is ook best grof, als je lang genoeg je tegenstander in elkaar beukt begint ie te bloeden en zie je overal bleovelekken in de ring. wel heel vet gemaakt. het is best een gaaf spel dus, goeie demo