demodisk save possibility?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yi-Long, 12 mei 2002.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    ...ik heb sinds anderhalve week ofzo de demodisk by de MM arena gehaald....maar ik heb gemerkt dat het saven niet lukt tydens Halo (demo), en ook de time-records van DOA3 (demo) blyven niet bewaard...
    kKopt dit, of is er iets mis met de save functie van myn x-box?

2. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je erges in belgië een demodisk krijgen?

3. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken niet veel demo's waar je kunt saven, dus je xbox lijkt me in orde }:]

4. huubmeilink

huubmeilink Guest

'dat kan niet' en het is wel super kut als je bij DOA3 een donders snelle tijd hebt gehaald .! maar jah.......over een tijdje krijg ik DOA3 wel in de full version

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    ah gelukkig....yeah ik heb doa ook fullversion besteld...hoop dat ie deze week nou eindelyk eens komt :)
    anywayz; bedankt voor de snelle response :)
    ps; hebben jullie ook kleine krasjes op de cd's?

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wel:mad: ik ging na een nacht gamen eens kijken, leek het alsof mijn hele cd vol met krassen zat! Ik helemaal flippen =( Maar de volgende ochtend keek ik en zag ik nauwelijks iets, tip: niet je cd in je xbox laten zitten.

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hetzelfde is met de demo dvd's van OXM daarmee kan je ook niet saven maar hij "saved" wel iets op de harddisk, weet niet wat dit is maar het heeft nix met de games te maken..

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Maar hoe kunnen er nou krassen op je cd komen als je hem in je xbox laat, terwyl hy niet aanstaat?
    Hy doet dan toch niets?
    Dus waarom zouden er dan krassen op komen?

echt kut trouwens dat je niet kunt saven, want nu moet ik steeds halo hetzelfde stuk overnieuw doen enzo als je opnieuw begint...
    Ik was vorige keer dus al by dat control paneel waarmee je die ene deur openmaakt (dan komt er een of andere covenant of hoe het ook heet uit; zag je tydens een heel snel filmpje...)en daarna dus nog een beetje wezen schieten en toen geprobeerd te saven etc....maar dat kon dus blykbaar niet...
    wel een heel cool spel, dat Halo, maar om nu steeds hetzelfde stuk te gaan spelen dat hoeft nou ook weer niet...

Laatst bewerkt: 12 mei 2002
  9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, ik zou het niet weten, het staat in de handleiding, maar ik heb er geen krasjes meer bij gezien nadat ik altijd de game eruit haalde. Je moet ook niet met je xbox rond gaan zeulen met een game er in.]:-

10. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat er in de handleiding dat je de cd er alleen uit moet halen als je idd met je xbox gaat lopen sjouwen of wanneer je hem lange tijd niet gebruikt (bijv als je op vakantie gaat en hij mag/kan niet mee ;)).

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Kan ook, ik zal het nog even nakijken

edit: oh ja,

"Laat een cd niet gedurende langere perioden in de Xbox-console zitten als je deze niet gebruikt
    Verplaats de Xbox-console niet als deze is ingeschakeld en een cd bevat, Plak geen labels, stickers of andere vreemde objecten (bananen schillen) op cd's

Laatst bewerkt: 12 mei 2002

Deel Deze Pagina