Dit is de thread die wordt begruikt om je games en demo's te posten die je via live speelt zodat ik de lijst verder kan updaten. Je maakt je post zo: De games die ik live speel zijn: -Demo's:................................. -Games:................................. Of op een manier die hierop lijkt en duidelijk is. POST HIER NIET JE GAMERTAG AUB!Doe dit in de andere thread--->http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=327058#post327058
demo's = motogp games = Unreal Championship,Mechassault,Ghost recon Voeg me toe als je 1 van die orginele games speelt ok. Niet dat moto gp alleen want daar heb ik er al meeeeeeeer dan genoeg van
Demo's: Moto GP (heb wel de full version maar goed, je speelt het via de demo) Games: Mechassault, NFL Fever 2003, Unreal Championship, Ghost Recon
Eej Tjakkaaaa, wij zuigen allebei echt keihard met Mechassault Damnz wat waren we slecht iedere keer dik verloren.. Btw, koop UC eens, das echt dikke pret
Demo's: uhh ja Wacked misschien af en toe, nog niet geprobeerd Games: MotoGP en MechAssault Tag: Streel