Hoe komen jullie hier aan al die demos? Er staat bij mij geen playable op de cd! Ik heb btw. halo, amped, pgr en doa 3, maar er staat nergens een demo op(playable geef ik allen om)
ow ik dacht toch echt dat er een paar stonden op de Halo DVD.. maar dat was de US Halo, weetnie hoe dat zit met de PAL versie
Koop gewoon de official Xbox Magazine. Staan demo's op van: Fuzion Frenzie NHL HITS 2002 (IJs-hocky) Project Gotham Racing Mad Dash Racing Ik weet niet of ik alle games goed hebt gespeld, so don't blame me.
De gewone officiele Xbox demo CD, die moet gewoon bij je Xbox zitten... Staan demos op van PGR, Halo, Wreckless, Amped, DOA3 en Munch' Odyssee
Nah, nikkes geen demo bij me doos. Wil wel boekie, haal je die? Heb het al ergens gevraagd maar weet niet meer waar.
Heb me xbox bij de mediamarkt vandaan. Op het moment dat ik aanstalte maakte om er eentje mee te nemen kreeg ik meteen een demo cd in me handen gedrukt. Tipex
koel, dus iedereen kan die dingen gewoon ophalen. ik laat een maat van me wel slijmen in de mediamarkt in rotterdam.
Ik ga Obi Wan kopen rond de 28ste(ja ja, ik weet het nu wel, dat spel zuigt )neem hem dan wel mee Of ik ga RSC morgen halen........ Toppie van info! (was er gister voor PGR en zat. voor Mex Peen, had ik dat maar geweten)
Zeker weer een stunt van die gasten!!!! Eerst de prijs omlaag, en nu een gratis Demo-cd.. Die gasten willen zeker geen winst maken ofzo.. Ik heb eens nagevraagd en het schijnt dat veel bedrijven de Xbox inkopen voor €469,-, dit zijn denk ik wel de kleinere gameshops.. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom mediamarkt maar bij een paar ketens van hun zo laag zitten met de prijs..]:-
welke MM .. want ik heb hem net (4 dagen geleden) bij de MM gekocht en kreeg geen Demo-disc .. echt brak ik ga zo bellen.