Misschien een rare vraag, maar waar kun je xbox demo's scoren? Ik lees hier en daar op het forum over demo versies van spellen, maar de enige demo's die ik ooit heb gevonden, zaten bij LIVE!
eh je kan ze bij sommige x box bladen krijgen. maar erg veel interresante demos heb ik daar nog niet bij gezien.
Ik heb een keer een filmpje gezien over een zekere HALO demo. Voor zover ik kon zien, speelde de demo zich af in het level 'The silent cartographer'. Weet iemand of dit zo is, of is dit een geheel ander level? En als dat zo is, HOE kom ik eraan???
Ik heb er wel een paar. Interesse? Edit/ Ja die demo bestaat, heb hem gehad, maar daarna snel de hele game gekocht. Je moet de demo's hebben die bij de Engelse OXM zitten. (Official Xbox Magazine)
bij elk nummer van het engelese xbox magazine zitten demo disks dara staan demo's van spellen op en die kan je dan spelen
Ik heb officiele Xbox demo-discs. Eigenlijk niet voor de normale gamer verkrijgbaar. Maar winkels als FRS krijgen die dingen om in hun promo-xbox te doen. Ik wil numero 1.0 en 1.1 wel verkopen, pm me maar. (Heel misschien 3.0 en 4.0 ook, maar ligt eraan wat je er voor geeft)
In de winkel kun je een xbox blad kopen dat uit de de uk komt. IS wel duur vanwege import kosten. Is dikker dan normaal blad en je krijgt er een demo cd bij.
Dit word meer een bazar tread! -> Bij de engels xbox magazines zit meestal een demo ik heb bv. 1.0 (verkoop hem niet )
Ik heb een demo van bij een franstalig boekje een vriend van me kent iemand die in de 'boekjesindustrie' werkt en krijg af en toe eens een boekje. Er staat oddworld op, gunvalkyrie(=KUTSPEL!!!!!!!!!!!!) en nog een soort race spel in cartoon stijl. Zit wel in een tof dvd doosje zoals gewoonlijk. (JA, de demodisc IS te koop)
Haha heb ik ook gehad En noem Gun Valkyrie geen kutspel! Het is gewoon ongelooflijk old-school. Mjammie Die cartoonachtige racer is Cell Damage - ook ongelooflijk lache! Niets meer dan lof
Voor zo'n veertien euro heb je OXM, daar zit iedere maand een demo-disc bij met een aantal playeble demo's, je kunt het blad o.a. kopen bij de bruna. En ik verkoop de mijne niet.
Ik denk dat je die demo's bedoel die op de demostands (Xbox in de winkel) draaiden. Die kan je dacht ik niet zo maar kopen of krijgen bij een blad, alleen winkels met demostands kunnen dit volgens mij krijgen. tenzij je hem wint natuurlijk. Had dat level 2 keer uitgespeeld in de V&D, Amped was ik toen wel goed in en PGR ook, na heel wat oefenwerk (niemand wou me PS2 kopen, had dus geen geld om zelf een xbox te kopen.)
Zie m'n signature; da's het voordeel als je bij een dealer werkt... Maar ga eens bij een dealer langs (Dixons, Free Record Shop etc.). Als je vraagt of ze nog oude demo's hebben, dan zullen ze die vast en zeker meegeven. Misschien lukt het niet bij de eerste keer, maar drie maal is niet voor niets scheepsrecht... Overigens draait nu bij mij op het werk (ElectricCity/V&D Arnhem) Version 4.0. Vraag dan dus naar Version 1.0, 1.1 en/of 3.0. Ik vind trouwens Version 1.1 het leukste van de drie die ik heb.
RUBICON = So1aris Ik bedoelde dus echt speldemo's, geen showstand demo's. Ik zal eens een official xbox mag gaan kopen.
Op sommige spellen staan ook demo's en filmpjes zo staat op mechaussautl bij mij een demo van quatum redshift
Die demo is toch saai? Oddworld speel je in paar minuutjes uit. Cell damage is leuk voor 15min. En sorry maar GunValkyrie is NIETS voor mij. Ik vind het slechte graphics en gameplay trekt op nx. Nuja elk z'n smaak é maar toch wel slechte demo! Konden ze daar nu echt geen ander spel opzetten... Voor wie nog geintersseerd is: ik doe hem weg voor 5€