Denk je dat E3 succes wordt?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 9 apr 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    In voordeel van de Xbox bedoel ik natuurlijk.

Ikzelf heb namelijk de doos nog niet gekocht. Paar keer geleend van een collega van me, hij is echt cool. Maaaaaar....het probleem is, ik kan nog niet echt redenen vinden, qua games dan, die gewoon in mijn smaak vallen. Ja Halo is cool en ik geloof je zo als je zegt "PGR is ook VET" of dit of dat. Ik zie er nog voorlopig niks bij liggen. Nu wacht ik gewoon op de E3, dat is voor mij gewoon de beslissing. Wat denken jullie ervan, hoe het eraan toegaat met de huidige vooruitzichten.

Ja ik weet dat Project Ego belangrijk, maar rpg's ..... ik houd er niet zo van.

Vraag/verzoek, wat denken jullie dat het gaat brengen? Nieuws? Laat MS ons/jullie stikken met een paar poepspellen om alleen maar van de E3 af te zijn (zie vorig jaar)? Wat zijn jullie meningen, wellicht dat ik daar even op kan bouwen.

Gaarne serieuze reacties.

Ciao

P.s. Ook een reden dat ik dat ding nog niet heb is natuurlijk de prijs, dat begrepen jullie natuurlijk wel. Jullie zijn wel zo snugger

Laatst bewerkt: 9 apr 2002
  2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er echt veel sportgames zijn zoals (vergezocht)thps4 en mat hoffman bmx.

Eigenljk hoop ik dat er ook weer iets komt van game of uitbreiding wat ik kan hypen. (dat is zo leuk om te doen:))

Ik hoop dat ze ook nog iets nieuws hebben over het online gebeuren.

Verder hoop ik dat ik weer veel e3 filmpjes kan downloaden zoals vorig jaar. (Leuke gamebeurs).

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben de GC and de PS2 wel spellen die je aantrekken?

naja dan moet je die kopen :)

Je kan moeilijk een Xbox kopen als het je niet aanspreekt qua games! Dan ben ik de eerste die zegt, kijk naar een andere console.

Persoonlijk wacht ik erg op Mechassault, crimson skies, midtown madness 3 (allemaal online hoop ik) en nog vele andere spellen die niet op de pc komen en echt leuk zijn op consoles. De GTA3 Xbox verise, als die nog komt koop ik denk ik ook.

Sommige games vind ik echt console games, sommoge games minder, zoals Halo, die heb ik voor mijn Xbox, maar die haal ik zeker ook voor de PC.

Ik denk dat je even de lijst moet kijken op de voorpagina van deze komende E3 of er iets voor je tussenzit en dan het nieuws over die titel volgen :)

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja heb ik gedaan, zitten wel een paar sterke titels bij. Oh btw ik heb al ps2 met gta3, sof, mgs2, th3 en max payne. Ik heb ook de DC met honderden spellen. Het boeit me niet welk console het is, ik ga ook de NGC halen, sorry, maar ik ben gewoon een gamesman. Boeit niet welke console uitkomt, als er maar leuke spellen op zijn die MIJ kunnen entertainen, dan koop ik het wel.

Maar toch bedankt voor de tip Kobold, ik w8 lekker :p op de E3 en dan gaan we 's ff kijken of er goodies tussen liggen waarvan ik zeg "Damn baby!!" dan neem ik hem gewoon.

Ciao

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat MS wel geleerd heeft van vorig jaar, waar het de grootste verliezer was, om een ECHT goede show neer te zetten.

6. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmm, nog niet de games die je graag wilt spelen en je houdt niet van RPG's. Maar volgens mij heeft de Xbox alle andere genres al op de plank liggen? Ik kan je wel vertellen dat, bijvoorbeeld, Halo ook niet mijn genre is (FPS), maar Halo is zo ongelofelijk goed in elkaar gezet dat ik het toch in een ruk heb uitgespeeld.

De Xbox is zo'n amazing fokking hell of a machine dat bestaande genres er opeens een heel stuk beter door geworden zijn. Zaken als Dolby Digital 5.1 (wat geen van de andere consoles heeft!) zorgen voor een spectaculair gevoel dat ik sinds lang niet meer heb gehad.

Mmmmm, come to think of it, I havent been this excited since Final Fantasy VII on PSX. Tot nog toe vind ik de PS2 namelijk een aaneenschakeling van teleurstellingen. Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt. Eerst van Sega naar Sony, nu van Sony naar MS. (No Nintendo kiddy shit in my house please!!!

Anyway. line up PS2 bij start: Ridge Racer V >>> puke, barf, haalt het niet bij PGR, Tekken Tag>>> kun je TTTTTTRRRRRAAAAAGGGGGGGG spellen?, haalt het niet bij DOA3, Fantavision ????? of zal ik zeggen ???????, haalt het niet bij Fuzion Frenzy en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Tuurlijk ondertussen heeft PS2 zeker een handje vol Triple A's, maar ook dat vind ik teleurstellend. Daar waar PSX zorgde voor de ene na de andere doorbraak, zorgt de PS2 na 1,5 jaar nog steeds voor slechts een matige line up. De grap is dat ik de leukste game WipeOut Fusion vind, een game die door de pers de grond in is geboord. De PS2 is domweg niet krachtig genoeg voor dit soort games. Ga maar na, The Getaway zou vlak na launch komen en is er nog steeds niet, het team heeft de mijlpalen die ze wilden bereiken ondertussen danig naar beneden bijgesteld.

Terwijl de Xbox uitkomt met een sloot aan games, waarvan zeker de helft meer dan de moeite waard. Dat zijn er in een klap net zo veel als de PS2.

Misschien een (te) lange reply, maar ik hoop het lezen waard en wellicht de aanzet tot andere gedachtes.

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    mens met bord voor kop leert niet =( oewaahhhh oeleboele

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :confused:

9. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een officiele bevestiging van mgs x (release datum pleaze!!!!!)

10. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aan de ene kant heb je wel gelijk Okami, maar het punt is dat ik niet zoveel geef om graphics. Ik geef er niet zoveel om als een spel er slecht uitziet. Begrijp me niet verkeerd, ik geloof zo dat de doos verpletterend is, trust me ik heb het wel uitgeprobeerd. En wat ik ook niet ben is een PS2 fanboy, eerder vermeldde ik ook, IK HOUD VAN ENTERTAINMENT en als dat door sony gebracht wordt "Graag!" en als dat door sega wordt aangeboden "Graag!" en....als de doos dat ook zou doen, "Graaaaaaaag". Maar, op het moment denk ik dat Halo gewoon een verdomd goed spel is.

Alleen er moeten meer komen, 1 spel kan niet het verschil maken, meerdere moeten er volgen. Daarom dat ik zeg "Ik w8 rustig op de E3" dat moet naar mijn mening veel beters, imo, brengen dan wat er nu op de planken staat. Als de E3 mij een reden geeft om als de donder te rennen naar de Gameshop in den haag om mezelf zo'n groen/zwarte doos te halen, dan doe ik dat ook meteen!

Ciao

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Amen! :)

12. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk iig wel dat de E3 een succes wordt, of jij dat straks ook zo zult ervaren weet ik niet....

Deel Deze Pagina