desert combat beter dan elke uitbreiding van bf

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xlord, 17 jun 2003.

1. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bf en daar de voor de mod desert combat en ik vind dat hij zelfs beter is dan alle uitbreidingen van bf.
    dat komt volgens mij doordat ze bij de uitbreidingen alleen maar meer voertuigen en meer mappen hebben gedaan, terwijl het bij die mod in een hele andere tijd word gespeelt.

waarom maken ze niet een uitbreiding die rond deze tijd afspeelt maar elke keer in WO II.

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Anders is de naam 1942 weg. Ze hebben het niet voor niks zo genoemt. Maar ik zelf vind Desert Combat ook een tegekke mod. Speel het elkedag helemaal lam. En als ik op een Lan Pary zit al helemaal. Er zitten natuurlijk nog wat fouten in maar dat word wel weer verbeterd. Ik wacht echt met smar op 0.4 alpha met de stealh bomber en nog andere stuf. En hopelijk met nog wat maps er bij die ook gewoon co-op enabled zijn, en dus met bots kunt spelen. Desert Combat ruled idd bulten. Maar desalnietemin wacht ik ook op SWOWWII uitbreiding.

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    kwalitatief is de Road to rome expansie toch wel veel beter. Als desert combat zo goed uitgewerkt zou worden als RtR dan zou het zeker een goede uitbereiding zijn, maar in dit stadium van DC vindt ik RtR toch nog beter. verder brengt DC niks nieuws dan nieuwe wapens en voertuigen en enkele nieuwe maps. Vooral het geluid vindt ik niet echt goed en de animaties zijn nog steeds hetzelfde als in bf. De besturing van de heli is redelijk maar die van de straaljagers zijn nog steeds zwaar onrealistisch en de physics zijn gewoon van de vliegtuigen van bf gejat, alleen de snelheid is opgevoerd etc. Het idee is goed, maar er moet nog heel veel aan gedaan worden wil het lekker speelbaar zijn. de framerate ligt trouwens ook duidelijk lager als je DC speelt.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort Battlefield2029:

KLIK

Deel Deze Pagina