Heey mensen ik heb een vraagje weet iemand miss een proggie waarmee ik een klok op mijn scherm kan toveren. (Dus bedoel niet dat kleine ding onder in) Daar zitten dan wel weer wat eisen aanvast ik moet zelf de achtergrond kunnen bepalen dus een plaatje er achter,en ik wil hem over het scherm kunnen slepen en vergoten/verkleinen. P.S. Ik wil geen samurize iets want daar snap ik geen **** van alvast bedankt heilige goden van het XBW forum
Ik ken alleen, zoals je al zei, Samurize. Ik vraag me alleen af wat daar zo moeilijk aan is. Gewoon ff een tut zoeken, en je snapt zo hoe het werkt. Je kan ook zo verschillende dingen downloaden, en er zelf een maken is piece of cake (als je eenmaal weet hoe). Kwestie van googlen en je hebt er zo een gevonden. Hier heb je een paar tut's: http://www.samurize.com/modules/sections/index.php?op=listarticles&secid=1
hey maar ik hoef die kontemulator niet maar ik wil gewoon kunnene kiezen uit een plaatje van ...X.... groot en dan daar gewoon boven op net als bij een digitale klok 12:00 zien staan