Maar wat laat je om dan met die mensen te joinen? Is het de kekke naam? Ik weet niet hoeveel mensen kunnen joinen, maar is genoeg plaats. Het is nu met een actieve member als Hybrid als founder een stuk makkelijker om de lijst actief te houden. Overigens de achievements al gezien voor Destiny 2? https://vgdb.pl/ps4/destiny-2/trophies Kort lijstje.. lijkt wel maar een kwart van het totaal. Ik hoop wel weer op flawless raider tbh, maar dat zal wel niet passen in de visie van Bungo. The Leviathan raid... Interessante naam. Dikke worm als eindbaas ? Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ik speel het liefst gewoon met de mensen waarmee ik ook D1 heb gespeeld tot het eind. Daarmee zit ik in een gezamenlijke clan en dat hou ik zo. Heb in D1 tijdens raids of strikes niet altijd de leukste fireteams gehad (mede in xbw clan) en heb nu een prima groepje. Heb geen zin om dat groepje nu te laten vallen. En nee, het is geen EMO reactie, maar ik speel voor m'n plezier. Ik kan het namelijk niet zo waarderen als er personen in je fireteam zitten die continu medespelers aan het afzeiken zijn of die aan het zuchten zijn, omdat iemand die pas begonnen is met een game er nog niet zo heel goed in is.
Maar waarom denk je dat Bullet wegblijft? In 2 reacties geef je alleen jouw eigen beweegredenen. Bullet zit voor zover ik weet niet in dat groepje. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Heb Destiny The Collection gekregen dus snel even alle story content aan het doorspelen. Voor deel 2, op de PS4, kun je me toevoegen als je wilt: StreamFighterNL