Ik vindt het lekker weg spelen En het is altijd gezellig als je Hybrid tegen komt en samen ff de Public Event doet Verstuurd met Tapatalk
Geweldig spel tot nu toe. Als iemand beetje samen door de campaign wil knallen enz. XBL: The Bozzz88 veelal alleen in de avond wat uurtjes online. Nu level 7 - 75
Dat is 7200 uur, jij bent de nieuwe koning! Vandaag eens wat footage bekijken van d2. Toch wel benieuwd.
Lees net dat shaders maar 1 keer te gebruiken zijn? Heel reddit roept al dat we microtransactions moeten boycotten totdat ze onbeperkt te gebruiken zijn. Wel een belachelijke keuze van bungie
En dat is waarom ik altijd standaard gear kleuren gebruik. Heb nooit anders gedaan in games als deze en vind dat ook niet echt nodig. Vind het sowieso prettiger om elk kleurtje perfect bij elkaar te spelen in dit soort games, dan een nep laagje verf erbij te kopen. Dit had beter ook een flink grind element moeten worden in de game, beetje jammer, maar kwestie van gewoon niet kopen.
Je hoeft die shaders toch niet te kopen? Ik vind het een toffe optie om alles individueel te kleuren hoor, het is alleen jammer dat het pakketje kopen bij Eververse zit. Zal vast wel aangepast worden als ik Reddit zo zie 35.000 upvotes op één post.
Nee klopt, maar het idee achter die shaders zoals ze dat gedaan hebben in de game is gewoon nergens voor nodig. Ach, als er geld verdiend kan worden zou iedereen dat doen, zeker als Nederlanders deze game hadden gemaakt.
Ik snap het probleem prima. Echter dwingt niemand je om die dingen te kopen. Ja, het is belachelijk dat je een shader nu maar één keer kan gebruiken ... niemand dwingt je om die shaders te kopen. Zal vast wel veranderd worden.
Ik begrijp dus dat je de shaders kan kopen met microtransacties, maar kan je ze ook vinden als loot in de game?
De campaign is eigenlijk het minst boeiende aan Destiny/Destiny 2. Het gaat om datgene wat erna komt. Strikes, Raid, Nightfall, Adventures, Lost Sectors etc. Campaign is een warmlopertje.
Blijft eigenlijk wel gaar, net zoals met Diablo 3 zit je eigenlijk gewoon de campaign te ''rushen'' om dan pas echt met de game te beginnen. (het voelt bijna als een hele lange tutorial)