1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Eerste expansion met trials oogje? Hmmmmm....

    Tweede expansion dus over warminds.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmmmmm niet mega hyped door die trailer. Maar goed het is nog een lange weg tot release :D
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daarom heb ik het ook over de Collectors Edition.
     
  5. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Destiny 2 limited edition Besteld. Hoef de tas versie niet.

    Uiteraard voor de ps4. Duh.
     
    MAD 1976 en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dit verzin je toch niet :lol:

    [​IMG]
    :whistle: j/k mokkie! :oops:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Het lijkt erop dat ze de exclusives shit veranderd hebben van untill atleast fall 2018 naar untill atleast spring 2018...

    Als ze nou nog even atleast weghalen en gewoon zeggen tot spring 2018 dan is dat al een stuk beter imo.

    [​IMG]
     
    CrazY vindt dit leuk.
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @bulletproof010 gewoon een PS4 kopen. Nooit geen gezeik of je later de content pas krijgt en je daardoor maanden kut te moeten voelen. Voorkom de pijn mijn zoon!!! GET THE CURE, NOW!!
     
    MAD 1976, AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb Destiny alleen heel erg casual op de 360 gespeeld maar waar komt die schijtlolligheid opeens vandaan? Deel een knalde heerlijk weg en ik kan me voorstellen dat het tof is om met maten te spelen dus ik ben wel benieuwd naar de gameplay.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Uhm, vanaf het begin al redelijk? In The Taken King is het misschien wel iets meer geworden, maar naar mijn weten hadden ze dit altijd al.
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik herinner me alleen nog dat Peter Dinklage gortdroge opmerkingen maakte en verder zat er in het begin nog weinig verhaal in. Misschien ligt dat aan mij, het is al tijden geleden dat ik het heb gespeeld.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmmmmmmmmm...

    Geen enkele Ghost te zien in de Destiny 2 trailer. Zijn we vanaf nu dan ineens powerless? :eek:

    RELEASE! NU GODVERDOMME!
     
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Naja, als je de eerste paar trailers terugkijkt, dan zie je al dat er al een redelijke lighthearted feeling aan zat. Bij the taken king trailer was dat ook vooral. Daarnaast heeft Cayde-6 altijd wel al redelijk grappige voice lines gehad.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij hebben wij op de xbox nog steeds niet alle content he :p ? Eigenlijk blijf ik dat wel echt belachelijk vinden hoor. Kijk is het nou een sparrowtje, een shader of een emblem oke, maar gewoon echte content die we pas konden spelen wanneer het outdated was of helemaal nog niet is echt not done. Bullshit dat ze er gewoon vrolijk mee verder gaan ondanks ook een PC release.
     
  16. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ben ik het mee eens. De exclusive time is echt veeeeels te lang. Bij COD was het volgens mij altijd een maand exclusives voor xbox. Dat vind ik nog een te overbruggen tijd, heck ik heb er misschien zelfs nog wel 3 maand voor over. Nog steeds kut, maar redelijk te doen. We hebben verdomme nog steeds niet de nieuwste strikes, Zen Meteor etc. Hoelang geleden zijn die eigenlijk wel niet uitgekomen? Het is gewoon zo lang geleden dat ik het zo niet uit mijn hoofd ongeveer weet. Ik snap ook wel wat de bedoeling is van de exclusives, maar ik ga toch niet een extra andere console kopen puur voor 1 spel om dan die exclusives eerder te kunnen spelen? Daarnaast is console ruilen voor de meesten ook geen optie (voor mij in ieder geval niet), je hebt immers vaak een (aantal) gamegroepje(s) waar je mee samen gamed.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Aan de ene kant begrijp ik @bulletproof010 zijn beweegredenen wel om over te stappen naar de PlayStation. Voorlopig zijn het een stel nietszeggende wapens, een kut Strike (aldus de PS Community) en wat gear. Als het daarbij blijft vind ik het niet erg. Echter is een jaar lang exclusiviteit gewoon veel te lang. Had dit op 1 maand (of max. 3 ) gezet? Dan is iedereen tevreden. Het zo belachelijk lang achterhouden van content gaat nergens over.

    De Zen Meteor, Jade Rabbit, "old-school" gear en 2 (dacht ik?) Strikes ontbreken nog. Ik mis deze niet. Het zou erger zijn als een Raid word achtergehouden die je na 1 jaar pas kan spelen. Wat dat betreft heeft Microsoft hier wel een gigantische fout in gemaakt door niet, opnieuw, met Bungie in zee te gaan.

    Er is ooit een petitie gestart om de exclusiviteit te verkorten ... maar dit heeft nooit een reactie opgeleverd ondanks de duizenden mensen die hier fel op tegen (exclusive geneuzel) waren.
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Het is inderdaad nog niet zo dat je het echt heel erg mist. Maar toch wil ik het wel. Het is denk ik ook vooral dat je weet dat het er gewoon al lang en breed is en het allang speelbaar is. Maar dat wordt er lekker expres voor meer dan een jaar uit de game gesloopt.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is niet erg dat een console een bepaalde exclusive heeft. Nu zijn het items ... maar straks zijn het gedeeltes van, bijvoorbeeld, het verhaal. Dust Palace was een strike die later naar de XBOX kwam en die elke keer, nadat hij in de lijst verscheen, werd geskipped :+ De Hawkmoon kwam met geklipte vleugels naar de XBOX ... Ach, blijf erbij ... een jaar is te lang.

    Het volgende circuleerd al een tijdje op het grote internet ... nu lijkt de "2" wel erg veel op de Destiny "2" die we nu hebben.

    [​IMG]

    En hier misschien een first-look op nieuwe shit voor de Hunter, Titan en Warlock?

    [​IMG]
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo te zien kan je straks gedurende de raid bij de titans een blad bier bestellen!
     
    FraHel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina