1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb ook al aardig wat uren in de game zitten.
    Titan is nu light 281 en heb 2e character aangemaakt.

    Wel zijn er kleine dingen veranderd zoals dat je niet bijv een titan chest kan infusen met een warlock ofzo.

    Ben nu bezig met de rat sidearm maar valt niet mee de nightfall te doen met 5 minuten over.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wait wut.....60 uur? Gamen is een leuke hobby maar in 4 dagen 60 uur in een spel stoppen :confused:
     
  3. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Haha klopt het is idd niet super gezond. Het is 5,5 dag he. Begon om middernacht op de woensdag en had gelukkig wat dagen vrij. Nu ik weer aan de bak ga zal dat aanzienlijk minder zijn. dan kan ik hoogstens 3 uur op een avond gamen.
     
  4. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Tips: run allen Arc subclasses (roaming supers + add control)

    Verspreid de damage types over t team. Dus

    1 solar energy wapen + void heavy
    2 void energy + arc heavy
    3 arc energy + solar heavy.

    Zo heb je altijd 2 man die goed dps en terwijl een derde kinetic gebruikt.

    Alle adds clearen en je tijd nemen. Boss kan je eventueel met zn allen tegelijk killen mer arc supers als je goed timed met arc bonus damage.

    EDIT: Also gebruik de linear fusion rifle Man 'O war als je kan. Boss melter
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017
  5. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Nog tips om relatief snel meer power te krijgen... zit nu op 235 maar gaat niet echt snel hoger....
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Public events grinden op titan met een Fireteam medallion, 3.5k exp per event + een metric fuckton aan blues
     
  7. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Dan ga ik daar vanavond maar eens mee aan de slag :)
     
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Krijg je daar ook mee kans op betere loot mee?
     
  9. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/6z73y7/how_to_get_past_265_from_a_290/

     
    FraHel vindt dit leuk.
  10. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Vraagje over de vendors, ik ben nu 271 power, de vendors geven nog steeds 266 power engrams, wordt dit hoger zodra je meer tokens e.d. inlevert of als je power omhoog gaat?
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Warlock 20/259. Moet zeggen dat ik niet het gevoel heb dat ik moet grinden, het komt min of meer vanzelf. Ben vooral bezig met wat side-quests e.d.
    In tegenstelling tot D1 heb ik na de verhaallijn (of in het geval van D1 'verhaallijn?') niet het gevoel dat ik moet grinden/steeds hetzelfde aan het doen ben, ondanks dat ook dit in D2 zo nu en dan het geval is. Voorlopig is er genoeg variatie, of dat op de lange duur ook nog zo is moet ik nog zien. Maar D1 was ik al snel zat, dat is met deze zeker nog niet het geval.
    En dan te bedenken dat ik een week geleden helemaal niet van plan was om deze te halen.
     
    Yellow 13 en nawa vinden dit leuk.
  12. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yup blauwe en paarse engrams zijn standaar 5 light lager dan je max light. Met mods is het 10 light lager. Dus ik als 295 light krijg 285 light blues en purples. Daar hoef je je pas zorgen om te maken als je op 280 LL zit
     
  13. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yeah goed spelletje he. 265 LL word je eerste Light plafond dan moet je via exotics/powerful gear/public events upgraden naar je volgende plafond (LL280) dan kan start de grind pas
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ah oke, tx.

    Vanaf dinsdag krijg je weer milestones met powerfull gear toch?

    Ik was zo slim om alle questen en gear al te pakken op een laag level.
     
    nawa vindt dit leuk.
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Potentie had Destiny 1 ook wel, de gunplay was prima. Het was vooral een tekort aan content wat het voor mij de das om deed. Wat dat betreft is Destiny 2 eigenlijk het spel wat 1 had moeten zijn. Hoewel er nog steeds wel dingen zijn die beter kunnen. Zoals de shaders.
     
  16. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Persoonlijk vind ik dat het hele shader drama compleet uit proportie word getrokken. Ben tevreden met het feit dat ik alles kan shaderen. Over een maand kom ik waarschijnlijk om in shaders en het shaders is puur cosmetisch het feit dat men daarover mekkert laat wel zien dat de game zelf best wel een pluim verdiend:+
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Met de normale shaders is dat momenteel niet zo'n probleem idd. Maar rare/legendary shaders?
    En het gaat ook om het waarom he, er is geen reden om dit te veranderen ten opzichte van D1. Ze hadden bijvoorbeeld ook makkelijk hetzelfde als nu kunnen doen zonder de shaders consumable te maken. Shaders net als de consumable weapon mods heeft maar 1 reden. Mensen meer laten grinden of verleiden om extra geld uit te geven.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Enige wat ik nogal kut vinden werken is wat erover is van de quest log. Heb shit gedaan voor de Crucible, maar je moet RT of LT inhouden en dan zie je wat links in het scherm. Vind dat nogal kut werken. Iemand die weet of dat nog veranderd word?

    En Crucible is flink verkracht ja. Ben er nog niet uit of ik dat blijf spelen.
     
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    En het probleem hier zie ik dus niet? het is een cosmetisch item, 0,0 invloed op de game. Wil je het gaan grinden prima dan kan het gratis. Wil je geld uitgeven dan is de mogelijkheid er ook. Het is een spel en een product. Er zijn dan ook twee doelstellingen als ik het vanaf een commercieel punt naar kijk:

    1. spel > zoveel mogelijk mensen laten spelen
    2. product > zoveel mogelijk geld verdienen op het product. > eindstand is het dit doel nummer 1 hoe je het went of keert.

    En vooral met punt twee zit ik echt niet mee als het alleen maar cosmetische items zijn. in fact ik support het juist. Ik snap de frustratie wel want microtransacties blijven een gevoelig punt en een grijs gebied
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Crucible nog niet gespeeld, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar inderdaad de quest log is ook niet handig op deze manier.

    Omdat het niet om alleen maar cosmetische items gaat. Mods ook.
    En vergeet niet wie de uitgever is, Activision. Een bedrijf wat al meerdere malen heeft laten zien dat het gluiperige microtransacties/dlc niet schuwt. Neem de 'remaster' van CoD Modern Warfare maar. Enige remaster to nu toe die niet alle dlc had en waarbij ook nog een keer later microtransacties zijn toegevoegd en laten we vooral niet vergeten tijdelijk platform exclusive en gebundeld in de eerste instantie.
    De stap bij microtransacties voor cosmetisch naar pay to win is behoorlijk klein aan het worden en je kan zelfs stellen dat dit bij CoD's (MW) al het geval is en bij Destiny 2 daar dicht bij aan zit.
    Niet zo lang terug had je microtransacties voor cosmetische items die blijvend waren, nu is het al voor tijdelijke items, loot boxes, e.d.
    Ik ben helemaal voor het supporten van een ontwikkelaar, maar ontwikkelaars en uitgevers zijn nu een grens aan het overschrijden.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina