1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Beste mechanics tot nu toe. Pittig zonder kut te zijn. Bungie heeft veruit zijn beste raid gemaakt dit keer imo
     
    CrazY vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O? Beter dan de VoG? Dat belooft wat.
    Vond de VoG en WOTM toch twee prima Raids.
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Alleen jammer dat de clan raid engram raidloot dropt en Trials idem
     
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wat is daar jammer aan?

    Als je, net als ik, met vrienden in een clan zit dan gun je elkaar die loot toch?
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind dat je die loot zelf moet verdienen door die endgame activity te spelen
     
  6. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    hoi ik wil graag weten of er misschien mensen zijn die met mij destiny zouden willen spelen?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Pfff, ik vind het juist wel chill dat je toch op die manier die gear kunt krijgen. De raid kost best wel veel moeite en tijd om te kunnen spelen, speel je de game casual dan lukt het je never nooit om de raid te spelen. Nu kun je tenminste wel wat door levelen zonder dat mensen er last van hebben. Je geeft immers ook XP aan de clan.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    De hoogste gear in dit soort spellen moeten ook niet naar de casuals. Wil je de vetste shit moet je er voor werken. Dus snap het standpunt erg goed als iemand tegen deze clan regeling is.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Datto had een goed antwoord op en comment in een van zijn video's.

    "
    Context:

    A youtube comment wrote this, "Bungie designed this game for Youtuber / Streamers. not everyone has time to play this game all day we have jobs and kids. we dont have all 24 hours in a day to play this game like the content creators. the garden part on LFG is going to be a nightmare."

    And Datto replied with this, "The entire game is devoted to casual players except one thing. If people are going to complain about the hardest content not being accessible, despite the entire rest of the game being a loot piƱata, then I just don't know what the hell to tell you. If you REALLY think this entire game is designed for youtubers and streamers, then I'm convinced you don't get more than 1 hour a month on this game. Comments like this piss me off, especially knowing that half my clan is full of people married, with jobs, with children and yet one of my raid team members with all of those things was with me in this very raid on day one, minute one. Bungie caters more and more to the casual audience with every new release and people still have the balls to drop these comments. You literally get free raid gear from being in a clan that does the raid and you don't have to do the raid to get the gear. Same with Trials. YOU ARE LITERALLY GETTING FREE END GAME GEAR FOR DOING NOTHING. AND YET STILL COMPLAINTS. Unbelievable. The entitlement is insane with you people."
     
    Edjuuuuuh en VapoChill vinden dit leuk.
  10. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Maaruh volgens de clan banner heeft nog niemand de raid gecleared ? :confused:
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Clear hem zelf dan lekker.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Schil1, Edjuuuuuh, Rampage en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan ik de xboxworld clan joinen? Gamertag: jbarteli
     
  13. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Benieuwd wat Xur gaat doen vandaag. En waarmee je kan kopen.
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De clan xp die jij in de clan stopt krijg je bij jouw persoonlijke max per week ook weer een luminous engram voor, dus dat is afgedekt. En dat de mensen die weinig tijd hebben kunnen levelen door de clan engrams, prima. Maar wel met loot die uit alle engrams kunnen komen bij de vendors. Dat je de meest lastig te verkrijgen loot gratis, zonder moeite kunt oppikken omdat andere de endgame voor jouw gecleared hebben vind ik een verkeerde design keuze van Bungie.
     
  16. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanx
     
  17. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Vind het jammere van het hele clan loot. De kleinere gezellige groepjes vallen weg omdat mensen naar grote clans gaan omdat de loot daar erg snel gaat.
    Ikzelf doe dat niet en speel met kleine NL groepjes.

    Ben nu titan 297 en warlock gedaan gisteren en zit op 274 met alleen story uit te spelen en wat over te zetten.


    Vind het steeds leuker worden om mensen te helpen met nightfall enz. Mocht je hulp nodig hebben , laat me aub weten.
     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nog nooit een nightfall run gedaan, dus kan wel wat hulp gebruiken denk ik.
    Heb maar 258 power tho.
     
  19. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Je krijg toch ook een engram als je 5k clan xp in de week bijdraag?
    Deze kreeg ik gisteren niet.
     
  20. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ikzelf ben zo iemand die misschien nooit een raid gaat doen. Vind ook dat ik dan de gear waar mensen ziek voor gebikkeld hebben niet verdien. Dusja in mijn ogen een verkeerde keuze van bungie idd!
    Vind het dan wel weer leuk om op mijn manier de clan te kunnen helpen :cool:
     

Deel Deze Pagina