1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Rampage & @Maddmonkey : Ik vond het ook al vreemd dat ik voor level 11 al mijn 2e exotic binnen had. Beloofd wat, maar deze game is dan ook de laatste herkansing die Bungie van mij krijgt sinds de release van Destiny I. Die game bood inderdaad meer replay waarde. replay = gameplay, net een tweeling die twee dingen. Merkte het al op tijdens het levelen. Als ik straks level 20 ben en het gaat echt zo hard, mijn hemel, dan heeft Bungie aardig wat goed te maken.

    Level en light cap omhoog gooien bij komende 2 expansions en die shit zo herstellen zoals het aan het einde van The Taken King was. Het probleem rond de gameplay lijkt me dan redelijk opgelost. Op deze manier zou je bijna Angry Joe zijn review gaan geloven, al duren zijn reviews mij altijd veel te lang en zijn zijn grappen mij niets waard. Ik wacht af, doe rustig aan, maar als het zo rap gaat als jullie zeggen en ik krijg ook zo snel vette gear, dan is de game zelfs beneden mijn waarde en dat is geen compliment voor Bungie, toch? :+
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mensen die de afgelopen 2 weken de game kapot gespeeld hebben.. 3 characters op 290+ en dan miepen over replayvalue?

    Really?

    Op die manier is iedere game toch kut qua replayvalue?

    Enige waar ik het mee eens ben, is dat het een verschrikkelijke keuze is geweest om weapon rolls te versimpelen.
    Sommige rewards mogen idd best een buff krijgen, alleen zullen de addicts onder ons dan nog meer gaan miepen, omdat het nog sneller gaat of makkelijker wordt om max light te halen.

    Angry Joe mag van mij ook best stoppen met z'n reviews. Wat een bs komt er toch uit die kerel.

    1 punt van monk ben ik wel mee eens.. De "carrot" mist enigszins. Dat valt samen met het weapon roll verhaaltje van hierboven.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2017
    Kevf en Smok3y vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Valt natuurlijk wat van te zeggen.

    Destiny 2 bied veel meer dan zijn voorganger. Er is meer te doen en dat is dikke prima. Echter vonden mensen het leuk om die god-roll Clever Dragon, Eysaluna, Imago Loop o.i.d te verkrijgen. Dat stukje is nu dus verdwenen waardoor je voor de grinders een hoop "plezier" weghaalt. Echter blijft er, zonder de grind als in D1, een geweldige game over om te spelen. De random-roll weapons weghalen zorgt dat Bungie bepaalde dingen makkelijker kan balancen.

    Wellicht komen de veranderingen aan de Nightfall, Strikes e.d allemaal snel genoeg. Game is immers ook pas twee weken uit.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ontzettend jammer dat je zo gaat beginnen, want dat laat zien dat je mijn posts niet begrijpt. Een lootgame heeft juist replay value voor ontzettend grote sessies en uren aan speeltijd. Kijk naar BL, Diablo, MMO's.

    De content is er gewoon. Er is alleen geen replay value en/of incentive voor die hele content. Dat mag ik toch wel slecht vinden? En dat kan ik juist bekritiseren na vele uren aan speeltijd, want op dit punt is alle " endgame content" timegated om het te rekken. Bungie probeert je verdomme tijdens de campaign al af te remmen door geen sparrow te geven. Van het weekend maakte ik mijn warlock. 4-5 uur en ik ben al 240 light en klaar met de campaign doordat ik wel een sparrow kan gebruiken.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tag degene tegen wie je het hebt? ... want nu weet ik niet of ik je af moet branden of dat we gewoon verder gaan met de discussie :+
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Crazy met zijn Bungie onderbroek natuurlijk.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat van die Sparrow ... lol.
    Dat is ze maar één keer gelukt. De 2e (en inmiddels 3e) keer kreeg mijn nieuwe char gewoon een Legendary Sparrow tussen z'n billen gedrukt.

    Verder vind ik dat je gelijk hebt ... maar dat geld ook voor @CrazY. Jij bent ontzettend hard gegaan waardoor je merendeel al gedaan hebt. Echter is het ontbreken van random-loot of random-roll wapens een ding waar veel mensen voor speelden.
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik heb jouw reactie al voorspeld nog voordat de game uit was.
    Zo voorspelbaar.

    Ook WoW of diablo zou geen replayvalue hebben als je zo kort na de release al zo lang gespeeld hebt. Er is dan gewoon simpel weg te weinig content om replayvalue te bieden.

    Om dan een reactie geven zoals jij doet (over een bungie onderbroek, WTF) is alleen maar zielig.

    Ik heb in de vorige post al aangeven dat ik het met bepaalde dingen zeker eens ben (loot en rolls), maar commentaar op bepaalde aspecten mag ik dan niet hebben?

    Ik krijg een beetje dunne stront in m'n bungie onderbroek van dat forum hier. Bah.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nogmaals, content is niet hetzelfde als replayvalue. En ja, diablo zou je door kunnen blijven spelen. WoW heb ik nooit gedaan, maar ik neem aan dat het zoals elke MMO zo is dat je daar door kan blijven loot farmen. Bungie laat je niet eens fucking KISTJES in patrol 'teveel' oppakken. Net nog moet ik die schijt planet materials voor een van de challenges halen. Die krengen zijn nergens te spotten zowat, ondertussen pak je wat kistjes op en de eerst volgende paar dingen krijg je gewoon geen eens 1 tokentje uit. Dan lijkt het mij wel vrij duidelijk welke richting Bungie op wil gaan. "Oh jee, laten we vooral geen gefarm of gegrind in de game hebben, want dat schrikt af".

    Zelfs destiny 1 had meer replayable content op het begin in de zin van bounties en heroic dailies waar je voor terug kwam, maar vooral resource sinks. Je kwam niet om in de materialen, maar kon het wel overal voor gebruiken. Er is nu alleen de mods die nog van enige relevantie zijn voor glimmer en voor legendary shards? Tja.. Geloof mij maar dat iedereen in een maand tijd omkomt in die legendary shards.

    Geldt dat voor mij dan ook niet jongen ;) ? Omdat ik veel gespeeld heb, zijn mijn punten niet valide genoeg? Kom op hoor.
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik vind het wel best monk.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O? Daar heb ik niets van gemerkt. Heb er gisteren in 4 uur tijd toch aanzienlijk wat gepakt. Echter niet op dezelfde planeet.

    Je kan die materialen nog steeds farmen voor reputation (je word dood gegooid met de benodigde Ghosts ervoor). Ze worden echter niet meer gebruikt om wapen-nodes te unlocken, wat jammer is. Want dat was (in D1) het doel om die materialen uberhaupt te farmen. Bij TTK was dat farmen ook weg, gezien je die Planetary Materials bij een Vendor op kon pikken. Echter moet het, denk ik, niet de bedoeling zijn dat je een dag kwijt bent voor wat materialen? Lijkt me dat je de game wil spelen in plaats van te blijven hangen op het wel/niet hebben van een benodigd item?

    Bounties mis ik ook wel ja. Gewoon iets wat je kan selecteren/doen om wat loot te bemachtigen. Daar doe je het voor, lijkt mij. Geeft je ook een reden om weer naar een planeet te gaan. IO en Titan sla ik nu over.

    Laat ik wel even voorop stellen dat Destiny 2 geen kut game is ...
    De negatieve punten uit Destiny 1 zijn weg, de game is toegankelijker en je kan veel meer doen om dat hoge Light-Level te bereiken. Het is voor de massa wat leuker geworden en ik denk dat dat een goede zet is geweest.

    Echter brengen al deze dingen ook weer wat puntjes van kritiek met zich mee. Denk wel dat Bungie hier-en-daar nog de nodige dingen zal gaan veranderen. Al met al vermaak ik me prima hoor ... :)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    5 kistjes binnen 4-5 min zorgt voor een soft lock op alles behalve public event kistjes. Zelfs die plantjes geven je niks meer.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Bij WoW is wel alle loot hetzelfde, dus geen rolls op de stats zoals bijv. Diablo.
    Wel kunnen ze "Warforged" of "Titanforged" zijn wat de maximale item level omhoog haalt met 5 tot max 30.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik game denk ik te weinig, maat het gaat langs mij heen. Wat is het probleem? Dat de game grinden niet beloond? Oprechte vraag :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En het onderhoud is begonnen. =(
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup. Er zitten geen echte endgame time sinks in op het moment in mijn ogen. Voorheen had je speciale gear uit bepaalde endgame content wat de tijd die je erin stak nog de moeite waard was. Nu alles nagenoeg reskins zijn, is er nergens meer een activiteit die echt iets unieks geeft waar je voor kan blijven grinden.

    Alle lootgames hebben dat je grind voor gear, behalve Destiny 2. Dat hele aspect is komen te vervallen.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    In een loot game waar je voor moet grinden zou je nooit binnen een week bis gear mogen hebben.
    Er zijn zat loot systemen die beter werken dan in deze game.
    Neem Path of Exile, Diablo of WoW.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Inderdaad, ben over een weekje wel weer klaar met Destiny 2 denk ik.
    Ben het opzich wel eens met Angry Joe, maar een 5 is wel te laag. Zou het eerder met een 7 waarderen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Maintenance duurt, voorlopig, maar 3 uurtjes blijkbaar. Eens zien of Bungie het haalt :+
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....hij gaf het een 6.....
     

Deel Deze Pagina