1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is een beetje dubbel. Veel vonden D1 juist teveel grinden. Maar het probleem met D1 (althans voor mij) was niet eens zozeer het grinden maar het ontbreken van een verhaallijn, echt vertellende zij-missies, e.d. waardoor het alleen maar nog meer opviel dat je vooral aan het grinden was. D2 heeft dat voor mij voor een groot gedeelte opgelost, alleen is het momenteel eigenlijk een beetje teveel de andere kant opgeslagen. D2 heeft een vleugje D1 nodig, zonder teveel die kant op te gaan.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies, die adventures zijn ook gewoon een verbeterde versie van patrols. Ontzettend jammer dat je er niks uit krijgt. Lost sector plaatsen zijn ontzettend gaaf, maar een reward misschien? Je bent nu telkens public events, nightfall en raid doen voor de rewards en er is amper wat terug te vinden in de diversiteit van activiteiten die gewoon beschikbaar zijn in de game.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Destiny 2 is simpelweg té ver doorgeschoten in het casual maken van de game(content)....
    Je hoeft nergens meer moeite voor te doen, en dat is bij een loot-game gewoon niet zo leuk.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, adventures zijn op zich leuk, wat betreft wat achtergrond verhaal tenminste. Maar voor de rewards hoef je ze eigenlijk niet te doen. Hetzelfde geld voor Lost Sectors. Maar dit zijn ook dingen die eigenlijk makkelijk op te lossen zijn. Geef de mogelijkheid om b.v. adventures op een hogere moeilijkheidsgraad te doen en geef die dan andere loot. Hetzelfde is natuurlijk ook mogelijk met lost sector, nightfall en raids. Dit zou niets afdoen van de ervaring voor een casual gamer, maar wat extra geven voor de wat meer hardcore gamer.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, dat is precies mijn klacht. Het loot systeem klopt nu gewoon niet, maar een extra moeilijkheid alleen lost het niet op. Er zullen speciale rewards moeten komen voor bepaalde activiteiten.
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    De raid geeft nu dus geen speciale loot meer die alleen daar te halen is?
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een loot systeem met legendary's en exotics met een iets hoger power level en een lage drope rate.
    Dat het geen schokkend verschil in damage of defence is, maar net genoeg verschil is om voor te willen grinden.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jawel, maar het is net als iedere andere gun. Het zijn geen speciale wapens die helpen bij de raid, waar in Destiny 1 je altijd perks had (hadden nu perfect intrinsic perks kunnen zijn) die hielpen bij de raid of in ieder geval tegen de enemy waar je in de raid tegen vecht.

    Het zijn wel mooie wapens en armor (alhoewel ook niet alles), maar er is in power level geen verschil tussen de raid auto of de uriel's gift.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat bedoel ik ook min of meer met 'andere loot'. Dat kan van alles zijn.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hmm ja klopt, maar hij zegt als Cayde er niet in had gezeten dan zou het een 5 zijn :+.
    Laat ik dat nou juist de irritantste cheesy Holywood klote personage vinden met z'n irritante one liner "grapjes".
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik krijg steeds errors en disconnects opt moment :'-(
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is onderhoud tot 20:00 ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maar voor de puppy's was wel leuk toch in die trailer? :'-(
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speelde net al.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Korkss vindt dit leuk.
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Kwart over 6 was het weer klaar
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Wauw... dat powerlevel van 160 tm 202 (daar zit ik nu) ging echt kapot snel. Misschien ook omdat ik level 20 werd tussendoor.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Je tweede character nog veel sneller, aangezien je dan meteen de sparow hebt en al hoge power lvl wapens.
     
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Nja ben opzich nog een destiny noob.. kreeg me net ook een loot. Veel paarse maar 1 was maar 10 power ofzo. Zal wel wat mee moeten maar ben dr nog niet uit :+
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is dan waarschijnlijk de clan reward van raid geweest. :)
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kun je infusen met een hoger power lvl item.
     

Deel Deze Pagina