1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    3 uur per week speler meldt zich. Even wat checken:

    -Waarom kan je geen pvp mode meer kiezen? Dat is toch schijt irritant?

    - Hadden strikes specifieke loot? In welk opzicht?

    - Random rolls van een wapen: noob hier; dat houdt in dat de eigenschappen van een specifiek wapen nu altijd hetzelfde zijn?

    Wat is er verder nog veranderd dan?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed, leg jij even uit dan wat het loot systeem van TTK was, gezien je niet bepaald veel gespeeld hebt, en er toch knap veel kennis van lijkt te hebben.

    1. Omdat, geen idee.
    2. Specifieke armor, wapens. Denk aan een helm, of de Grasp of Malok in de Omnigul strike.
    3. Kreeg je in Destiny 1 een shotgun, dan had deze misschien Kneepads. Kreeg je dezelfde gun nog een keer, dan had deze misschien wel Shotpackage.
    Op dit moment is er een vaste roll voor ieder wapen. Wat dus inhoudt dat je aan 1 wapen van ieder genoeg hebt.
    Waar je in het verleden misschien een betere scope, of toch die Headseeker had.
     
    Rampage, Kevf en Mallakai vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Al dit gepraat over random rolls

    [​IMG]

    Gisteren Destiny 1 opgestart en daar zit ik echt tot de rand toe gevuld met verschillende wapens en elk wapen dat ik bewaard heb, heeft een verhaal erachter zitten. Ik mis dat =(
     
    Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Komt wel goed schatje
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zou ik ook niet doen. Maar hoop wel dat random rolls weer terug gaan komen, anders kan ik me goed voorstellen waarom deze game op de lange termijn minder leuk gaat worden.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Weet je waar ik bloed van ga poepen? Dat je een hele post maakt om "tegen" @Maddmonkey in te gaan (vaak tegen beter weten in) ... om meneer gerust te stellen dat het allemaal wel goed komt met Destiny 2 ...

    En waar betrap je jezelf dan op? 10~15 minuten naar je scherm te staren en je afvragen wat je kan gaan doen.

    Dat de random-rolls weg zijn valt te begrijpen. Dit zorgde voor de nodige balancing issues in PvP wat ze (denk ik?) zo probeerde op te lossen. Elk wapen is nu gelijk. Echter is het zoeken van een wapen wat bij jou speelstijl past hetgeen wat Destiny 1 ook leuk maakte. Nadat ik 2 weken geleden de Raid heb gedaan is er (na de Raid) ook niet veel meer om te doen. Mede omdat het Lightlevel van je Guardian nu ook geen zak meer boeit. Niet in Trials en niet in Iron Banner.

    Echter hoop ik toch wel dat Bungie luisterd naar de community en de dingen die Rise of Iron introduceerde weer terugkomen. Strike Specific loot, random rolls (hoeft niet eens op alle wapens te zijn). Raid Specific weapons/armor etc... de "de kleine" dingetjes

    Dus @Maddmonkey ... welgemeend excuus. Er zit wel degelijk (again) een kern van waarheid in jou posts ...
    ... ik haat het om die man gelijk te geven :+
     
    X-Junk en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Maddmonkey : Ook ik moet je gelijk geven, maar ik haat het niet omdat toe te moeten geven. Al zeker een week de game niet meer aangeraakt en ik ben nog niet eens raid ready. Ik verveel me al de tyfus met die paar strikes en iedere keer weer die strike met die stralen aan het begin. Wil niet eens weten hoe jij je voelt als end game liefhebber. En dan is er nog de open wereld content.

    Laat maar, game moet echt SSJ 3 gaan willen ze mij weer laten spelen zoals bij Destiny I. @Rampage Ook al is je :+ een geintje richting MM, dat neem ik wel serieus. Hij heeft gewoon gelijk en ik ben, zoals ik eerder al gezegd heb, nog niet eens RR en verveel me nu al.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Maddmonkey speelt een stuk meer en langer door als dat ik doe. Het is logisch dat je er dan ook sneller doorheen brand.
    Het is alleen niet zo dat er niets te doen is. Want dat is er wel. Het is meer je afvragen waarom er na 300 (na de Raid) niets meer te doen valt? Waarom hebben ze besloten dingen uit de game te slopen die de QoL verbeterde in Destiny 1? Hij speelt voor de random-rolls en het "eigenen" van een verdiend wapen. Ik speel voor de fun. Echter sloeg de verveling gisteren in één keer toe. Hij heeft gelijk ... vind het alleen te vroeg om nu al te roepen dat D2 geen lang leven gaat hebben. Dat weet je pas na de eerste DLC en of Bungie echt geleerd heeft van hun vorige fouten.


    ... en hoe the fuck kan jij nou de game al beu zijn @Tiberius ?
    Je hebt de Raid nog niet eens gedaan ... Je bent nog niet eens op het punt gekomen om end-game content te spelen :eek: Juist voor spelers zoals jou zou er genoeg te doen moeten zijn. Wellicht helpt het als je met mensen samenspeelt i.p.v solo?
     
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    :lol:

     
    Rampage en FraHel vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Moet ik ook meer doen, samenspelen, maar ik haalde bij de start van Destiny I gewoon meer voldoening uit het spelen van de game t.o.v. Destiny 2. Ik vond hoe dan ook de wereld van Destiny I toffer, zeker toen TK éénmaal uit was. Cosmodrome was voor sommigen misschien enorm saai, maar ik vond het juist een toffe plek i.p.v. EDZ in Destiny 2. En zo zijn er wel meer van die dingen die ik toffer vond in de Vanilla game van Destiny I t.o.v. Destiny 2. Ach, misschien veranderd mijn smaak voor games en hun content wel een beetje.

    Game kan ik ook niet weg doen aangezien ik hem digitaal met SP gehaald heb. Bungie krijgt nog wel eens kans, komt goed. :thumbs:
     
  11. N1c0

    N1c0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    1
    De kritiek van de hardcore spelers kan ik heel goed begrijpen en ik vind ook dat Bungie tekortschiet in het bedienen van die trouwe doelgroep met de hier (vaak) genoemde argumenten. Focus ligt overduidelijk op de casual speler. Ik zit er eigenlijk een beetje tussenin: ene week heb ik een paar korte sessies en de andere week heb ik langere sessies solo of met m'n fireteam.

    En ik moet zeggen dat ik me nog geen moment verveel in de game. Ik heb een Hunter op 284 en onlangs een Titan aangemaakt die op 144 zit. Grootste voordeel t.o.v. deel 1 vind ik dat je nu veel meer variatie hebt in de activities en het eigenlijk niet uitmaakt (tot level 265) wat je doet. Crucible vind ik ook veel leuker om te spelen dan in deel 1. Maar hoop wel dat, zoals hier ook wordt aangegeven, Bungie gehoor geeft aan de kritiek en bepaalde onderdelen aanpast om de hardcore spelers beter te bedienen.

    Nightfall en Raid heb ik nog niet eens gedaan, zou dit graag willen doen maar ons groepje kan maar 1/2 keer per week samen online komen en we zijn met max 3 man tegelijk online. Dus als er een keer een plekje over is voor de Raid of Nightfall hier houd ik mij aanbevolen, PSN: Dynamik187
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Maddmonkey : Zou je zo vriendelijk willen zijn @N1c0 en zijn maten een invite te sturen voor de clan als die daar nog niet inzit?

    En N1co: Clan heeft meer dan 70 leden, waardoor er altijd wel een aantal online zijn die toffe shit kunnen doen als jij of één van je maten online zijn en zin hebben in een paar potjes crucible of de NF.
     
  13. N1c0

    N1c0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou tof zijn, thanks!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Is het uberhaupt mogelijk om casuals en hardcore fans in één game te verenigen? Valt mij op dat het maar zo weinig games goed lukt. Wat is daar bijvoorbeeld in Destiny 2 voor nodig? (Zonder casuals dus af te stoten.)
     
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Zolang Bungie blijft bij hun "iedereen krijgt alles" motto niet...
    denk dat de game op dit moment prima is voor casuals.
    En voor de Hardcore gamer zouden ze bv meer met het mod system moeten doen, wat nu echt een rotzooi is.
    Zo jammer dat een Icarus of een rifled barrel geen mods op wapens zijn.

    Of bepaalde activities waar nog wel random rolls wapens of speciale mods ( mischien exotic mods?) vallen...
    Bepaalde gear met set bonussen of bepaalde PVP of PVE perks op wapens of armor maken die bv uit raid, iron banner, faction wars, strikes en trials KUNNEN vallen ofso...

    Alle armor die er nu gaat komen ( bv Iron Banner) is alleen maar cosmetic. Geen speciale perks op.. leuk maar wat moet ik uiteindelijk met al die armorsetjes behalve "mooi" zijn.....

    Heel veel dingen zitten nu ook achter bright engrams.. die shit daar ( exotic ornaments , shaders, ships en sparrows) hadd ook bv kunnen droppen als een reward na bv een strike ofso...

    Denk dat er genoeg te doen is om beide partijen blij te houden, maar dat betekend wel dat niet iedereen alles zomaar krijgt zoals nu.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2017
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben het niet vaak met je eens ... (lees, bijna nooit) ... maar nu wel. De longterm-player (hardcore speler) zou zich kunnen onderscheiden door een ellenlange Quest te voltooien en item X te halen. Iets waar je VEEL tijd en moeite in moet steken. Nu is er nagenoeg niets voor dit type speler om terug te komen. Datgeen wat hun bezig hield is weg.

    Het enige nadeel met specifieke armor-sets introduceren, wat ook voor de wapens geld, is dat het balancen ervan (zeker met wisselende perks) erg lastig is.
    Ik zou het in ieder geval mooi vinden als er wat meer te halen valt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je mag mij ook even een invite doen.
    Speel nu altijd samen met m'n broer en we zijn er al achter dat de Nightfall wel erg pittig is met zn 2e :oops:
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Raid afgelopen zaterdag gecomplete. Calus was wel lastiger gingen we geregeld een keer dood, voornamelijk door de shadowrealm. Maar het is gelukt. Weet nu van alles de tactics behalve Gauntlet. Daar ben ik tot nu toe alleen nog gewend om te rennen, weet zo nog niet precies wat de dames en heren op de platforms doen haha
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej. Vind ik prima.

     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina