1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Mercury zag er wel slick uit, maar er komen nog 2 streams.
    "Nieuwe " Raid Content opzich ook niet verkeerd, maarja wel weer hetzelfde gebied.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fucking hell.

    Stream was echt wederom bagger. DLC lijkt echt bizar klein... echt erg als je een game als D2 wilt spelen maar niets hebt om voor te spelen.

    Bungie heeft het blijkbaar nog niet begrepen. Jammer.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gamespot on first Destiny 2 expansion: "Mercury Is Underwhelming So Far"

    Mercury as a destination is actually a rather small, circular area on the planet called the Fields of Glass, which is connected to the Lighthouse that Bungie showed off last week. The most notable thing about the new map is the assortment of powerful, "high-value target" enemies you can fight--there seems to be more of them in the Fields of Glass than at other locations in Destiny 2. Other than that, it's an unremarkable donut map, and we couldn't even summon Sparrows there--seemingly to mask how small the area is.

    The coolest aspect of the expansion that we saw was the Infinite Forest, a Vex creation designed to simulate an infinite number of realities. The concept is promising--it seems procedurally generated, at least in part, and you can encounter all sorts of enemies inside--but the connection to exploration on Mercury isn't clear, since our access to it was limited to the story.

    While we haven't seen everything from Curse of Osiris yet--Bungie has more reveals planned for November 29--what we have played doesn't feel substantial enough to bring any lapsed Destiny players back. The main Mercury map is just a circle that's not terribly interesting to explore, and the new Strikes are uninspired.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dus Destiny 2 blijft dus nog wel even een af en toe even inloggen en gratis gear oppikken shooter.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We’ve seen community discussion around XP gain in Destiny. After reviewing our data, we agree that the system is not performing the way we’d like it to. Today, we’d like to describe what’s going on under the hood, and talk about what you can expect going forward when it comes to earning XP in Destiny 2.

    Currently, XP will scale up when playing longer or fixed duration activities like Crucible competitive multiplayer matches and the Leviathan Raid, and XP will scale down when playing activities that can be quickly, repeatedly chained, like grinding Public Events. We are not happy with the results, and we’ve heard the same from the community.

    Effective immediately, we are deactivating this system.

    As a result, players will see XP earn rates change for all activities across the board, but with all values being displayed consistently in the user interface. Over the course of the next week, we will be watching and reviewing XP game data to ensure that these changes meet our expectations, as well as yours. Any additional updates to this system will be communicated to you via our official channels.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Helaas het volledige pakket gekocht (dus met de 2 DLC) maar ik denk dat Destiny 2 echt het definitieve einde was voor mij, de DLC boeit me eigenlijk al helemaal niets meer.
    Zonde Destiny 1 vond ik een toppertje (met zijn flaws uiteraard) met mooie unieke elementen, net als met de raids die ik eigenlijk allemaal goed vond.
     
  7. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yup, ben er ook (al lang) klaar mee....heb niet eens zin om de raid af te maken; het boeit me niet, geen nut om te spelen zonder leuke beloning.

    DLC ga ik ook niet kopen, had na D1 geen zin om nog een keer gefopt te worden, nu blij dat ik me heb in kunnen houden.


    Jammer. Had echt zin in een beter Destiny, een Destiny dat voorbouwde op de ervaringen van D1...helaas is D2 eerder een stap terug dan vooruit. Klaar mee. Marktplaats.
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De D1 reset thread op Reddit staat hoog :D
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat houd die thread in?
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De 'nieuwe' content voor de week met de nieuwe modifiers, nightfall en wapen rolls.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Helemaal mee eens. Ongelooflijk dat ze al het goede van D1 niet hebben meegenomen en gekozen hebben voor deze shitshow. Wat een kutspel is het geworden

    Spel gaat ook hier marktplaats op
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    D2 is geen kut spel ... maar niet het spel geworden waar D1 (met Rise of Iron) is gestopt.

    Het Live Team, die nu D2 verder gaat helpen, stond mijlenver van het ontwikkel team af. Zo zijn alle dingen die we na The Taken King hebben gekregen er bijna allemaal uit.

    Ik verwacht overigens geen zak met die livestream tussen Noseworthy en Smith. Klinkt als damage control ... De previews m.b.t Mercury zijn gewoon niet positief. Mercury is bagger klein en er is niet veel te doen. 1 public event met 2 tokens en een blue! TOP!
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ze hadden gewoon nooit een contract met Activision aan moeten gaan.
    Of iig meer ontwikkelingstijd per deel moeten afdwingen.
    Een nieuw deel zonder een nieuwe class, vijandelijk ras, echt veel content is gewoon een teken van te weinig ontwikkelingstijd.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328


    Goede zet.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Too little, too late.
     
    Servantes en X-Junk vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind je?

    Ik mag hopen dat de blog de nodige informatie bevat en er niet omheen draait.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik hoop dat de veranderingen positief gaan uitpakken, dan pak ik de gane zeker weten weer op.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Eerste 2 DLC's heb ik toch al voor betaald, dus ik speel ik sowieso nog wel.
    Wat daarna komt zien we dan wel.

    Destiny 1 had ook tijd nodig om op stoom te komen, dus wie weet wat ze nog van D2 kunnen bakken.
    (Al is het bizar dat het zo'n uitgeklede game was toz D1.)
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Destiny 2 = Destiny 1 Vanilla.
    Destiny 1 was pas "leuk" na TTK en Rise of Iron.
     

Deel Deze Pagina