1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toevallig nog 2 mensen die Atheon in z'n USB poort wil stampen?
     
  2. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk op zoek naar clan, waarmee we de Raid kunnen spelen :) Wil graag die achievement, maar kan tot nu toe nog geen clan vinden die nog met zn allen de Raid speelt! Heb 3 characters van lvl 30 en 31.. Kunnen VOG op Normal doen of op Hard, mij om het even..!
    - Is bedoeld voor Xbox 360..
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2015
  3. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    ik heb je een PM gestuurd, wij zoeken nog mensen zodat we wat vaker kunnen spelen.
     
  4. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Gaat om de 360 en jij speelde op de one toch? Dit weekend ook van plan om bezig te gaan? Ik weet niet zeker of ik online ben, maar je kan altijd even een berichtje via xbox live versturen (ontvang ik ook op mijn telefoon). Ik heb namelijk wel zin om VoG of Crota te doen, eventueel samen met mijn broertjes.
     
  5. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kwam er net achter dat het om de 360 ging (stond er eerder niet bij), ik zit inderdaad op XB1.

    Zaterdag waarschijnlijk geen tijd (en zou nog een vriend helpen levellen). Denk dat we zondag VOG Hard doen maar weet nog niet hoeveel man er van ons zijn (mogelijk 6). Crota zijn we nog niet aan toe gekomen dus dat gaat nog wel een tijdje duren (jammer genoeg)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Welk level zijn jullie en wat voor wapens heb je? Crota Normal is op 30/31 goed te doen. Heb je nog nooit een Crota Run gedaan?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    We zijn allemaal L31, geen crota wapens maar de rest vd wapens is redelijk compleet, in alle categorieen wel 331 wapens, tevens 5x IB, 5x red death, VOG wapens etc maar slechts 1 ghorn. We spelen sinds december en zijn vrij laat begonnen met VOG. Nog nooit een Crota run gedaan als team, sommige hebben met andere groepen wel gedeeltes gedaan. Ik heb zelf alleen abyss solo gedaan en ik was deze week bezig bridge + ir-yut solo te oefenen. Maar het is meer dat we nog met VOG hard bezig zijn en dat we als team problemen hebben om samen een tijdstip te vinden (we werken allemaal, dus meestal alleen dinsdag nightfall en zondag een raid).
     
  8. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat wordt tijd voor een Crota run! Is goed te doen hoor als ik het zo lees (VoG is moeilijker qua techniek, Crota alleen i.v.m. level van de vijanden). Een Ghallahorn is niet alles ;)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geen probleem. Moet kunnen voor een "normal" mode. Geen gekaas dus :) Enne... groep? Welke groep?

    Vanavond maar een Hard Mode doen dan @RVDV?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Kaazen? Dat gaan we niet doen nee. Maare tja ik wil wel de hardmode van gisteren afmaken vanavond. Ik ben er rond half 8 a 8 uur vanavond, eerst mijn kleine nichtjes die komen logeren op bed leggen. Weet niet wie er nog meer mee wil doen, zal wel even in de app vragen. Misschien een paar van hier meenemen of LFG. Komt wel goed ouwe ruftkoning!
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanavond mensen vanaf 20.00 zin in een raid? Maakt mij niet uit welke of op welk niveau :)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wil vanavond sowieso weer een poging wagen voor Crota Normal. Die kut Hunger of Crota moet toch een keer vallen. Desnoods alleen Ir Yut + Crota. Weet niet of de "vaste" groep er al zes heeft. Anders sluit je toch lekker aan?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat weet ik ook niet :p heb ook geen zin om vanavond voor niks online te zijn, dus vandaar dat ik het nu alvast op het forum vroeg :)
     
  15. thiez

    thiez Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben vanavond ook online wil altijd wel een raid doen
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe wel mee.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon de party joinen vanavond ... :)

    @Ic3DFire is wederom een party pooper. Heb je onderhand heel de "oude" garde bij elkaar ... weigert hij te spelen.

    [​IMG]
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nog steeds geen zin!
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand online?
     

Deel Deze Pagina