1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Gisteravond nog ff een rondje trials gedaan met @ShadowDX en @Avalon Scorpion, komen we opeens Rotterdam & Co tegen..

    [​IMG]


    Alle koppies in ons team waren meteen op scherp. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2016
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Deze momenten zijn heerlijk. Iedereen gelijk de sweatpants an en lekker je matties naaien‍♂️ @bulletproof010 valt me wel een beetje tegen dit


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    bulletproof010 en CrazY vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hij is alsnog positief geëindigd :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    haha ja agh had een team met eigenwijse mensen bij me en ben geen goede speler maar als ze niet luisteren op zo'n moment naar mij dan houd t op. Ik wist precies hoe hun spelen (aangezien ava en crazy meestal in mijn team zit) en weet dat hun slecht tegen extreme rushers kunnen waar ik gebruik van wou maken... Mja als ik dan de enige ben die dat doet en de andere domweg met een shotty de sniper lanes gaat challengen dan kan je net zo goed een waldotje doen:+
    Was er ook gelijk klaar mee met dat eigenwijse gedoe en ben lekker gaan netflixen. :p


    Maargoed vanaaf weer lekker racen , wat heb ik daar toch weer zin in!! Vroemm vroemmm

    [​IMG]
     
    CrazY en nawa vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat? Je had je zweet-broek gewoon niet aan :+ Bulletproof010MLG420JWZ die die 3 mensen niet even gewoon om zeep helpt?
    En een Waldootje? Altijd mooi.

    Heb trouwens een woordenboek gevonden met de definitie bulletproof;
    bul-let-proof (spreek uit als boe-led-proef)

    > meestal een persoon (of gedaante, die wel of niet aanwezig is op momenten) die geagiteerd raakt van één van de volgende dingen;
    - gebruik van Passage Coins, of een gebrek hier aan, waardoor de persoon niet gelijk staat met de rest
    - een ervaren sniper uitdagen, deze challenge verliezen (wel/niet terecht) geeft meestal een reactie > "waaaaat!?" (spreek uit als "gewoon terecht")
    - feiten/meningen zijn niet relevant. Andere betekenis > "juanway"


    O! En een "Waldootje" is simpel. Is een ziekte. "Valeraferitus". Best besmettelijk. Volgens mij had @CrazY dat ook toen we tegen de nummer 16 van de wereld speelde? Of was dat "zithierenfuckhetereitus"? Weet 'et niet meer :+
     
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mijn benen waren idd dood moe van al dat rushen over de map.. Dus ik ging idd gewoon ff zitten..

    Sit down and watch..
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik weet dat ik vaak tijd over heb op mn werk....maar jij heb echt geen tering te doen he?:lol:

    wie racen er vanaaf trouwens mee? :)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2016
    CrazY vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik typ gewoon snel :D
    Dan heb je tijd over. JWZ
     
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb wel ff zin in SRL
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Join vanaaf maar :p
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja maar, ja maar....wat als er nou een hele toffe armor tussen zit?!!???:eek:


    Update stelt natuurlijk niet echt veel voor, maar zo zie je maar dat strikes net effe wat anders aankleden toch een beetje verfrissing oplevert om het toch nog effe te spelen....als ze dat nou meer/vaker deden *kuchraidskuch*.......................
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En dan? Ik ga echt geen groene armor dragen, jij wel? ;-)

    Vind de update wel cool. Vandaag maar is updaten als ik tijd heb.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Noooouuuuuuuuuu....er zit eigenlijk best leuke armor tussen de blauwe en groene. Serieus.
    Natuurlijk trek je het niet aan, maar ergens is het wel zonde.
     
    AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Gisteren ff de nieuwe nightfall gedaan, The nexus met het aegis shield/relic uit VoG en dat hadden ze best tof gedaan imo.

    Maar SRL is wel weer vermakelijk om te doen!
    Ben gisteren op mn lock rank5 geworden en de SRLquest afgemaakt.
    Rewards na de SRL quest is een dawning treasure.

    Gisteren 2 van die treasures geopend waaruit ik 1 black spindle ornament kreeg 1 chest piece en 2 nieuwe toetoes voor mn sparrow en wat consumbles.

    Hieronder mijn persoonlijke records van 2015 en 2016.
    Vond t opzich niet slecht gedaan vanmezelf op de 1e dag qua snelste tijd en die zullen aan het eind van dit event nog wel stuk beter worden gok ik.:D

    Ben ook wel benieuwd wie de snelste sparrow racer van het forum is!
    Kom maar op met die tijden! :p

    [​IMG]


    EDIT: schijnbaar is er een legendary sparrow te vinden. (lysander's Cry)

    To find this sparrow you will need to do some searching.

    • First you must find a dead ghost in banner fall. It's on the concordat side (Fist banners) in the building on against the back side. Image from another player
    • Then go to the tower hanger and find a treasure box in the back of the hanger right below the future warcult area.
    • Obtain lysander's Cry. Legendary trick sparrow. Grimoire Card

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    https://www.bungie.net/en/Forums/Post/219480442
    Van cosmo op bungie forum:

    Thoughts on Weapon Balance
    I spoke with the Sandbox team that balances the weapons in the game. This is part of a running dialogue between us where I make sure they receive your feedback. They wanted to give you some information about their process.

    Hey everybody! We wanted to take time to let you all know that, while we did not include a balance patch in The Dawning, we are listening to your feedback. We appreciate all of you who return to Destiny over and over again, and we respect the things you have to say about what you are seeing and feeling as you play it.

    As we wage wars in our playtest labs, we’re taking a lot of things into account: player data, your feedback, and our own gameplay experiences. We’ve heard the conversation about, and felt for ourselves, shotgun dominance (Yes, we see you Matador 64), but we feel strongly that our goal shouldn’t be to nerf them into the ground. Instead, we’re looking at solutions that could bring shotguns into a better state of balance with the rest of the guns in the game. In doing this, we would still want Shotguns to be effective and fun to wield. We could quickly and easily break shotguns and call it a day, but it’s important to us that we explore positive changes that can make Destiny better for everyone.

    Thanks for playing and being so passionate about Destiny. We all wish you the happiest holidays and look forward to you kicking our asses in SRL.


    The right time and place for a deployment of Sandbox changes is something we’ll investigate further in the new year. In the meantime, our playtest labs are home to a process we’re using to explore the current state of combat in Destiny.
    #destiny
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bungie ... stelletje klapkloten ... niet NERFEN maar BUFFEN.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lezen is niet jouw sterkste punt, ofwel?
     
    MightyMikeDX, bulletproof010 en BFR vinden dit leuk.
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Destiny fans discover more than 80 “Classified” items in the game’s database, which is leading some to believe that a new live event or content drop could be coming in the near future.

    http://bit.ly/2gCyAfK

    Edit: graverobber OP :p
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2016
    CrazY vindt dit leuk.
  20. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ik gebruikte ook even de timebreaker dezelfde sparrow, maar ik blaas mezelf steeds op.
    Scherpe bochten nemen gaat ook niet echt lekker met die sparrow.
    Maar het maakt ook niks uit of je nou 1ste of laatste word, de rewards zijn toch random.
    Krijgt alleen wat meer rep zag ik.

    Deze goldenboy komt mij ook bekend voor:
    [​IMG]
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina