1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja je hebt gelijk. Schei uit. Die range op een Full Auto Matador met Rangefinder en Rifled Barrel is close range? :lol:

    Er wordt geklaagd over de Blade nerf, Skorri en wat over het ammo voordeel van Sidearms. Over wapen gebruik hoor ik niemand, omdat juist alle primaries potentie hebben. Maar jij wil graag Bungie afzeiken terwijl je al klaar bent met de game, dus leef je uit.
     
    CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  2. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085

    Landfall nerf:
    Je kan het als mini FoH gebruiken en derna nog als roaming super zonder een tijd penalty.
    Dat zou bijna het zelfde zijn als een titan een FoH gebruikt en derna nog ff met hamers gaat rond gooien.
    Dus in mijn ogen een redelijke nerf + de meeste mensen gebruiken ionic blink met ram of claws/ophidians en gebruiken dus geen landfall.

    Melee generfed? Alleen de base range, met die perk dat je extented range krijg op je mellee heb je nog steeds meer range dan welke classe in destiny.

    En het feit dat alle health regen perks kut geworden zijn is een voidbro ook niet echt meer superieur ten opzichte van een storm.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aaaaaaaahhhh dit topic leeft weer zie ik :'D en hoe? Een bungo patch. Hahah
     
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Jij schrijft dat de stormcaller weer mooi door de patch gekomen is..
    Dat, zeg ik, is niet waar. De storm is ook goed getroffen door de nerfpatch...
     
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Vind ik van niet zoals ik uitlegde in mn vorige post... Als ze storm echt zouden aanpakken zouden ze de extended melee range perk weggooien. Landfall word amper gebruikt , maar is een nerf die zeker niet onnodig was...

    Waarom zou je met ionic blink wel super energy verliezen en met het activeren van landfall niet? Terwijl je met ionic blink geen kills maakt en met landfall kan je zo een heel team wipen en derna rustig naar de spawns gaan en daar nog ff door stormen... Ik denk persoonlijk dat storm nog steeds een hele hoede classe is en mischien wel beter als void.. Void moest het voornamelijk hebben van de healthregen die ze konden krijgen en dat is gewoon kut nu.
    Tuurlijk void heeft betere nades, maar voor de rest? Een super waar je roaming supers mee kan counteren mits je hem goed timed, maar dat zou je in feite ook met landfall kunnen doen en derna lekker stormtrancen over de map en heeel wat meer kills maken dan met je novabom.

    En als ik deze nerfs dan vergelijkt met de blade zn nerfs... Blink nerf/quickdraw nerf/ shinobu nerf/ hungeringblade nerf.

    Dan vind ik dat stormlocks er weer mooi mee weggekomen zijn ivm blade
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2017
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eeeeeeeeh... ja. Alle primaries hebben potentie? En de Clever Dragon dan? En de Trials of Osiris Pulse? En de overige wapens die eerst gebruikt werden maar nu stof gaan happen in de Vault? ... weer lees je niet wat ik zeg. Waarom is het nodig om dingen te nerfen waar NIET om gevraagd word? In plaats van zooi kapot maken is het makkelijker denk ik om alles gelijk te trekken. En what the fuck is er mis met een goed/godly wapen? Een wapen waar je voor hebt gespeeld die JOU roll heeft? Ik heb zelf nooit veel last gehad van de Clever Dragon met HCR. Andere wel, puur omdat ze het wapen met betreffende perk niet kregen. Dan is het snel gebeurd en gaat het klachten regen.

    "Oooooooooo! Ik word gekilled door een wapen wat ik niet heb! Is zo niet eerlijk!" = janken
    PVP spelers willen het liefst een dik K/D behouden en niet dood gaan. Er zijn wel ergere dingen in het PvP gedeelte van Destiny. Red-bars, lag, cheaters, DDOS etc. Elke week op Reddit een aantal topics over mensen die het voor de rest verneuken.

    Nogmaals, heb je ooit Destiny gespeeld in de glorie-dagen? De tyranie van de Thorn meegemaakt? De hipfire sniper The Last Word? Of de Shotpackage-Shotguns? Of de Final Round Snipers? Geef mij dan maar die meta. Een meta waarbij andere wapens gebruiken nog werd gestimuleerd en waarbij je meer variatie had.

    Ik vond de Shotguns (na de eerste nerf en buff) in Destiny wel meevallen en daar moest je aardig close range voor zijn. Dat snipen met een Shotgun zoals in Y1 gebeurde niet meer en dat was prima. Heb genoeg plezier beleefd met een Fusion Rifle, Sniper of Shotgun voor deze patch. Nu ligt alles weer bij de Sidearms. Nu ligt de meta weer bij de SUROS Regime. Tot er over enkele weken weer van die jankzakken tevoorschijn komen die gaan klagen over de SUROS ... of over ander shit. Want stel je voor dat er mensen in een game beter zijn als jou.

    Blijf het zeggen ... waarom worden dingen gebroken, generfed door Bungie die totaal niet nodig zijn?
     
  7. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Je kan zeggen wat je wilt, maar die rof pulse met hcr was aids en ik heb t wapen zelf ook.
    En het was echt te irritant.
    Als jij als eerste begon te schieten ermee won je altijd de gun battles.
    was noodzakelijk dat dat aangepast werd. (En in mijn ogen had HCR helemaal van primaries afgehaald mogen worden)
    Maar om je even uit je droom te halen, het wapen is nog steeds goed alleen zijn er MEER goede primaries nu.
    Zag gisteren ook genoeg mensen met de trials pulse rondlopen hoor.

    De reden dat jij er amper last van had is ook dat je amper speelde.... o_O
    En NEE jij wilt niet terug naar final round snipers...

    "Spring maar van de map"
     
    AnubisNefer en Graveheart vinden dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee hoor, je won niet altijd alle gun battles.
    Geen idee hoe je aan die wijsheid komt (zal vast de Bulletwijsheid zijn) maar heb vaak zat streamers gezien die alsnog kapot gingen. Simpel omdat de tegenstander zijn aim "on-point" was. Zie dikgedrukte stukje van jou post "jij wil" ... jij gaat er vaak door kapot, dus het moet aangepast worden. Bullet kannie-stuk-nie :+

    De reden dat jij er amper last van had is ook dat je amper speelde....
    ... slaat kant noch wal :) Heb voor ik stopte maar vaak zat PvP gedaan en had er geen last van. Weet je waarom? Omdat het me niet boeide :) Jij stoort je daar aan, ik niet. Zit een verschil in.
    En NEE jij wilt niet terug naar final round snipers...
    ... nee. Dat wil ik ook niet. Gebruik maken van een "bug" in het spel. Daar valt geen eer aan te behalen nee.
    1 kogel t.o.v HCR waar je nog een kans maakt om te overleven. Ja.

    "Spring maar van de map"

    Hey @bulletproof010 ... 2015 belde net, ze willen patent op die opmerking.
     
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken...
    Want denk dat jij je facts ff beter op orde moet hebben.
    Hoevaak heb jij sweats gespeeld ?
    Hoevaak heb jij sinds RoI pvp gespeeld uberhaupt?
    En final round was een BUG? :lol:

    Ok doei!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2017
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Zie antwoorden :)

    Nogmaals, ik heb geen last gehad van Clever Dragon en HCR. Blijkbaar moet ik daarvoor eerst tegen Nawa + Crew hebben gespeeld anders mag ik geen oordeel daarover vellen. Zelf ben je behoorlijk biased over Stormcallers. Waarom? Omdat dat hetgeen is wat jou vaak uit een game haalt of je om zeep helpt? Het enige wat ik lees is dat dit kut is want jij gaat er door dood. Ik zeg het nu geloof ik voor de 4e keer, waarom moet Bungie dingen aanpassen die niet nodig zijn? Waarom kijkt Bungie niet even op de Reddit forums wat mensen graag veranderd zien worden?

    Het is weer mening vs mening waarbij jij jou mening bestempeld als zijnde feit. Valt niet tegenop te lullen.
    #beentheredonethat
     
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Valentijnsdag weer geweest ja? :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Okay, heb The Wormwood gekocht en out of the box is ie al vrij sterk, nu maar wat motes of light erin pompen en een aantal autorifles gaan checken. Jammer dat ik geen Answering chord meer heb, maar vind de Suros niet zo, neig meer naar Vision Stone en The Continental. Mijn godroll Spare change heb ik per ongeluk dismanteld toen die met de vorige patch geen fuck deed (hahahahahah)

    Nu hopen op een Hopscotch met fullauto en rangefinder erbij.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  13. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb gisteren ook weer even PvP gespeeld na een aantal maand. Ik raakte gewoon geen pepernoot meer man. Op het laatst een beetje met de NLB gespeeld, dat ging gek genoeg nog wel decent. :)
    Je ziet gewoon in onderstaande clip dat ik nu in ieder geval veel te veel flip als ik mensen tegen kom. xD
    http://xboxclips.com/MightyMikeDX/205d46c5-15e6-4371-a536-9d82de896b33
    Ook ergerde ik mij best veel aan lichtelijke lag, wat je ook zag in de gameclip. En ja, ik weet dat het slecht was.
     
    AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Was dat deze maand? Fuck............ |:-
     
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Trials was echt verfrissend zo zonder al die matadors...:+

    Jammer van de klote map, maar t bevalt me goed zo.
    Al denk ik dat sidearms nog wel aangepast gaan worden.



     
    Remo NL, CrazY, Rampage en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Weet het wel zeker.

    Is gewoon een niet normale aanpassing. Verschuiven van meta wapens. Wormwood, Trespassers everywhere.
     
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Zou het ook zeker niet erg vinden.
    Maar in de andere playlists zoals clash skirmish en doubles vind ik de sidearms een stuk beter op zn plek doordat je best vaak special ammo crates kan pakken door de match heen en zijn snipers en shotties nog goed te misbruiken.

    Maar bij Trials vanaf de 2e ronde ben je gewoon dik in het nadeel als je geen sidearm hebt... En de stats zeggen al genoeg.. NLB en Sidearms staan dik boven aan de meest gebruikte wapens dit weekend.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sidearms is niet normaal. Zelfs normale pvp. Binnen 2 minuten loop ik al met 146 ammo rond ivm mijn sidearms gear. Dat is niet goed. Dat is gewoon puur OP.
     
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Een goede oplossing ervoor is dat je de opgepakte sidearm ammo kwijt raakt als je dood gaat.. En spawnt met hetzelfde aantal als zoals je in het begin spawnt.
    Want om helemaal geen sidearm ammo te krijgen is denk net te..

    Sidearms hebben geen 1hk mogelijkheid en met het aantal kogels waarmee start kan je mischien max 2 a 3 kills maken.

    Of ze doen dat ze ipv al je special ammo verliezen als je dood gaat je maar 50% ammo verliest en de timers weer terug naar 2 min brengt een betere oplossing zou zijn.
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Trials was inderdaad verfrissend dit weekend.
    Vond in de potjes die ik gespeeld heb nou niet echt een overdaad aan sidearms voorbij komen.

    Wel is het natuurlijk complete onzin dat mensen met de opgeraapte ammo voor hun sidearm blijven spawnen.

    M'n Icebreaker deed trouwens prima dienst dit weekend :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina