1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben bang dat deze game juist te commercieel/casual is tov dat soort games. Diablo, Borderlands, dungeon defenders (ik blijf die game noemen, ook al kent niemand het :+). Dat is mijn favoriete genre.

    Mja, ik kijk het wel gewoon aan. Ik denk alleen dat er genoeg mensen teleurgesteld gaan raken.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de beta heel wat minder gespeeld en elk level meerdere keren gezien. Hoe heb jij 30 uur hebt gespeeld zonder het gevoel te hebben gehad iets gedaan te hebben? Rondjes op dat scootering lopen maken? :+

    Verder wel erg veel zin in dinsdag, gaat een leuke avond worden!
     
  4. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74


    Te casual? En dan vervolgens Borderlands hebben als argument? Flamewar!!!! :mad:


    Zie, zelfs Jorrie is het met me eens! (op dat 'vrijwel hetzelfde' na dan 8))


    Haha nee maar ik zie 'casuals' niet uren doorbrengen met z'n 6'en zonder matchmaking in een raid of 100-150 PvP potjes grinden voor 1 wapen.

    Juist weinig gebruik gemaakt van de ´scootering´ a.k.a. Sparrow :+, veel te voet explored, lang niet alles gehad. De maan heb ik helemaal niet explored, alleen vluchtig de missie 1x gedaan. Titan class wilde ik ook graag nog proberen, maar geen tijd voor gevonden. Kan ik nu wel een heel verhaal gaan typen om je mee te vervelen, maar ja, ik had me zeker nog heel wat uren meer vermaakt :)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2014
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is er dan niet casual aan Borderlands tov Destiny dan? Volgens mij is het vrijwel dezelfde thema 8)
     
    NaiZuro vindt dit leuk.
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Denk je?

    Een avondje niet kunnen inloggen en ragen op internet vind ik niet echt tof. ;)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, met thema bedoel ik natuurlijk ondergrond van RPG/multiplayer invloeden 8).
     
    NaiZuro vindt dit leuk.
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zojuist aangemeld bij de xbw group op bungie. En al die codes ingevoerd. 18totaal. Maar wat gaat het effect er nou eigenlijk van zijn? Va die codes...
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk wat skins en misschien wat wapens. Ben er ook wel benieuwd naar.

    In het weekend maar een US account maken voor de PS en dan Destiny binnenhalen, vind het maar veel werk :+
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik geloof dat je daarmee je profile kan customisen.
     
  11. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Denk dat dat wel mee gaat vallen hoor, bij de Beta hebben ze zat stresstesten gedaan en ze hebben alles onder controle gehad, alhoewel vrees ik wel een klein beetje dan voor PSN zelf =(

    Gister of eergisteren was PSN nog down door Minecraft


    Beste argument voor de eerste 17 codes is dat het 'rare' grimoire kaarten zijn en zoals bestaande bijvoorbeeld een buff naar een bepaalde enemy toe geven, weapon stats boosten etc.

    Meer info daarover:



    De 18e is een code voor een ingame emblem verkregen door alle points of interest te bezoeken in www.destinyplanetview.com
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je spoiler was gisteravond inderdaad en bij Destiny zullen er nog veel meer mensen bezig gaan schat ik zo in.

    Ik ga er gewoon maar alvast vanuit dat ik dinsdag nog niet kan spelen. ;)
     
  13. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Destiny van het weekend ff bestellen bij YourGameZone
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Toen met die Beta was het wel een 1 uur/1,5 uur wel een drama op PSN, eerst die codes op bungie (klote site down) en vervolgens PSN wat ook nog eens half liep (iedere keer was er een connectie error) kon pas downloaden na een half uur.

    Maar eenmaal toen hij gedownload was geen enkel probleem ondervonden eigenlijk.

    Als het zoals met de Beta ging zou ik er voor tekenen, uurtje is geen probleem :) al zit je nu wel met genoeg pre-loads hopelijk helpt dat redelijk.
     
  15. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Zodan, over Raids hebben we in ieder geval niets te klagen, bij The Dark Below komt deze raid mee in december klik en bij de expansion pack die erna komt deze raid klik
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Juist omdat ik Borderlands geweldig vind lijkt Destinh helemaal mijn soort game.
    Beta heb ik me geen seconde mee verveelt want net als in BL kijk je achter elk steentje en enemy voor een eventueel beter wapen of mooiere outfit.
    exploren dat is het leukste samen met je vrienden, vind ik dan
    MMO's heb ik nog nooit gespeeld maar denk niet dat dat een probleem zal zijn
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik bedoel op elk gebied en niet een aantal gebieden ;) Borderlands had een erg rijk skillsysteem waarin talloze builds mogelijk waren. Daarnaast had je telkens hogere moeilijkheidsgraden waarin echt een andere manier van spelen vereist was. Ik heb alles gedaan in de beta en met elk poppetje en ik vond de verschillen maar klein. Ik zeg ook niet dat de uiteindelijke game zo is, maar de laatste weken kreeg ik het gevoel dat het niet zoveel meer was dan de beta. Als de beta echt een klein stukje is van het uiteindelijke geheel zal er zat te doen zijn echter :) maar dan alsnog loop je volgens mij rond in een game waarin het vrij weinig uitmaakt welk poppetje je bent. Maargoed, ik hoop natuurlijk ongelijk te krijgen :p

    Dat is ook de reden dat ik de alpha en beta gespeeld heb en mij daar ook mee vermaakt heb. Ik denk niet dat deze game een MMO pur sang is. Het heeft hooguit wat invloeden.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Er komt ook een Hard difficulty voor 'dungeons' (hoe heten ze ook alweer?) wanneer je ze gecleared hebt, dus dan heb je vast een andere aanpak nodig ;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beter :) zolang dat niet betekent dat je een uur bezig bent met schieten op een baas, lijkt mij dat wel leuk.

    Ohja, nu ik erover nadenk komt het weer terug. Daarvoor had je telkens betere gear nodig waardoor je over level 20 'heenging' en zo een hoger level van een strike aankon.

    Het zou alsnog wel leuk zijn als er meer te doen was in de wereld zelf :) in de beta was er vrijwel niks afgezien van die paar beacons.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hopelijk hebben we ook een heel beperkte beta van Destiny gezien ;)
     

Deel Deze Pagina