1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een gedachte op het Bungie forum :9



    Dust spits about everywhere and I back up slowly to give room for the magnificent craft landing mere feet in front of me. This ship is nearly four times the size of my own, and you can tell that it's seen its share of warfare. As the dust settles, I notice 15-20 battle insignia's under the cockpit window, three of them look familiar; I fought hard in those battles as well. The blood-red Cabal Skull brings goosebumps as I remember how heated and intense the battle was and how close we were to failing our mission and foregoing this prize for good.

    My thoughts are interrupted by the opening of the cargo bay hatch. In perfect unison, the Seven Seraphs BloodLust guild walks out with guns slung over their shoulders, moving with purpose to the Tower Shop where I imagine they will be trading in substantial loot from their last raid. At the rear of the group is the guild leader, signified by his stature, but also by his BloodLust founder cape and Seven Seraphs Sargent chest piece. I also quickly realize that this Guardian is quite proficient on the battle field, for he hosts a trail of black particles dissipating feet behind him, marking him as a Warlock who holds total MP k/d spread of 2.0 or more.

    What I'm experiencing is not rage towards a player who simply has more time than me, but respect for a player who has invested deeply into this universe we share, and who has kicked some ass along the way. As he leaves my sight, I take one last look at his battled war horse and decide quickly that it is time once again to leave the safety of the Traveler and venture out to earn the legendary status that awaits me.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    edit: Voiceover laat me denken aan de Illusive Man. :p

    en

    [yt]cXTXPe7JIUk[/yt]

    Ennnn screeeeeeens

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die gameplay trailer erg lijken als een game uit de Mass Effect serie haha. :D

    Maar desalniettemin heb ik er zin in om verslaafd te raken aan Destiny. Eindelijk een goede MMO op de console. Nu alleen nog kiezen of ik hem voor de Xbox 360 doe of de PS3...
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet voor next-gen?
     
  5. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten voor welke console ik zou moeten gaan, nu bekend is dat je voor online gamen op de PS4 ook moet betalen.

    Ik kan altijd nog overschakelen op next-gen want ik neem aan dat de server je character op slaat en niet je console... toch? :eek:
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een game die mijn interesse heeft!
    Ik wil rondlopen en vliegen in sci-fi omgevingen, beetje tomb raider achtige Alien-puzzels oplossen etc.

    Heb echter totaal niks met die kinderachtige figuurtjes met zuurstok kleurtjes zoals Halo.

    Helaas zag ik hierboven dus wèl 2 van die figuren maar hopelijk valt t mee.

    Ik zeg: next gen en speciaal voor de Xbox one koop ik n beamer. Krijg ik net zo'n wauw effect als met de eerste hd games op de 360 :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat neem ik aan van wel, maar ik zou het niet met zekerheid durven zeggen.
    Kleur =/= kinderachtig.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Beter dan die grijze meuk die je tegenwoordig in elke oorlogs shooter bijna vind, dan zijn wat fellere kleuren toch wat een aangename afwisseling.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Dit is voor mij dé game waar ik naar uit kijk.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Felle kleuren zijn ook altijd mooi, kijk maar naar Kameo, wat is daar nou kinderachtig aan?
     
  11. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar veel kleur. Brengt HD veel meer tot z'n recht dan grijze saaie kleuren.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het leeft niet echt nee en het deed me trouwens eerst even denken aan een Borderlands/Brink combo. Weet niet waarom eigenlijk! 8)
     
  13. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb zin in deze game maar ga hem denk ik ps4 spelen, hihi..
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind exploren in games echt een van de leukste dingen die je kan doen in games en dit in combinatie met sci-fi en rpg elementen...Destiny is zeker een game waar ik naar uitkijk. De vista's die ik zag in deze game echt typisch Bungie, maar nog groter <3
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even het filmpje weer gekeken. Weet nog steeds niet wat de game nou is. Het is een MMO maar dan ook weer niet. De gameplay was oke maar word niet echt weggeblazen. Had zo ook gewoon Borderlands 3 kunnen zijn. :)
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is een game die solo kan worden gespeeld maar ook co-op. Je hebt private areas waar je met een select aantal vrienden kan spelen maar ook public areas waar je andere mensen kan tegenkomen. Wat ik mij afvraag is of er ook een vorm van PvP is, alleen co-op tegen AI schieten in scripted events vind ik te saai. Was eigenlijk absoluut geen fan Spartan Ops of Firefight.

    Anyway game zag er visueel echt geweldig uit maar zou graag veel meer variatie zien in gameplay inderdaad. Kan je met een schip rondvliegen of is het een fast travel systeem. Vraag me af net als mmo's je ook loot weer kan doorverkopen aan andere spelers.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Helemaal mee eens:p
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk krijgen we binnenkort wat gameplay van de X1 versie te zien, dat zou ik niet erg vinden. :)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

Deel Deze Pagina