1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, dat heb ik in de gaten, want hoe de fuck finish je zo'n raid? Ik kan geloof ik nog wel resume doen, one staat nu uit, maar wist niet wat ik moest doen.

    Kwam ook pas na flink wat rond racen een enkele speler tegen. Geen flauw idee welke kant je op moet.

    Ik kan natuurlijk wel naar Destiny LFR gaan, maar het is zo onhandig en onpraktisch omdat via een website te doen. LFR kennen we ook in WoW en dan hoef je enkel en alleen maar geduld te hebben met wachten.

    Ik wil vanavond wel verder gaan, maar dan moet ik er wel wat van snappen. 8)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb m ook. Heerlijke legendary man. In bijna elk opzicht beter dan de hawkmoon (afgezien van de litc en het geluid)

    @GforceNL je moet de vorige expansions ook hebben dus de legendary edition voor jou.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Story van The Taken King uitgespeeld :D

    Wat nu? :+
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Party joinen, strikes doen, alle quests die hebt proberen te doen en bounties doen. :)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nog zat te doen dus :) Is er een manier om een tweede character snel te levellen? :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nog een TK edition halen? :+
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatst bewerkt: 28 sep 2015
    SHiZ NL, Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En ik moet mijn eerste raid nog afronden. Snap er geen hol van, jammer dat er geen MM in zit. =(
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    niks jammer. Zou het spel echt van mijn HDD flikkeren als dat gebeurt.
     
    bulletproof010, SHiZ NL en Graveheart vinden dit leuk.
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bluf.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zou graag willen weten waarom, ook niet optioneel???
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Omdat het zijn charmes heeft om een team bij elkaar te krijgen. Aan de ene kant, matchmaking is makkelijk om een raid te starten, maar dan gaat het meer op een strike + lijken. Nu blijft een raid een andere inslag hebben en heb je echt een team gevoel. Ik probeer tenminste net iets meer mijn best te doen :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het hoeft ook niet exact MM te zijn van mijn part, maar gewoon een lijst waaruit je spelers kunt kiezen, zonder dat er direct een host is die een game samenstelt zoals MM ongeveer doet.

    Een soort van recruitment systeem, want bij mijn eerste raid trof ik een level 16 aan in een 26 raid, de rest was 28, ik, of hoger. Low levels in raids vind ik echt niets, dus een tweak aan het raid systeem kan volgens mij geen kwaad.
     
  14. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    AFK'ers. Die balharen die dat bij strikes doen, durven ze dat ook tijdens een raid? Maar natuurlijk gratis raid loot en geen vinger uitsteken heeeeerlijk
     
    bulletproof010 en SHiZ NL vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    O, maar als dat het is, dan moet je gewoon een vote kick systeem invoeren zoals dat bij WoW ook is. Als daar iemand offline is tijdens een raid, of gewoonweg afk, dan kick.

    Ze zijn er in WoW ook behoorlijk streng in en in mijn inziens is dat terecht. Gewoon de medespeler in een lijst aanklikken die afk is, vote to kick, klaar, kan iemand anders zijn plaats innemen.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan de raid bijna niet zonder mic doen en al helemaal niet met randoms. Je moet ten eerste gecoördineerd te werk gaan. Hoe ga je duidelijk maken aan elkaar wie wat doet, en wanneer het bij één van de 6 iets mis gaat, waardoor iets moet worden overgenomen. Nou niet dus, daardoor is het gewoon zonder communicatie niet te doen.

    @Tiberius het makkelijkste om te doen is naar LFG gaan, daar kan je groepen zoeken om mee te gaan. Kleine moeite en meestal snel resultaat. PS als je alleen wil raiden omdat je niemand hebt om mee toe doen, dan kan je altijd Crota doen. Die raid kan je gek genoeg, als je een beetje skill hebt solo doen :).

    Verder gister de raid af kunnen ronden met redelijk wat loot, nieuwe schoentjes, ghost, shotty en auto rifle. Dit mede mogelijk gemaakt door @Raafie voor last minute replacement van @Nightbringer. En natuurlijk @Maddmonkey en @bulletproof010 voor het begeleiden van het zooitje: @Graveheart @thiez @Nightbringer @SHiZ NL @Avalon.

    Enne @Nightbringer de volgende keer gaan we hem voor jou ook completen :)

    Nu gaar zijn ..... :)
     
  17. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Na jaren van niet XBOX spelen, XB1 Forza edition gehaald. Daar ik al veel Destiny deed op de PS4 (verkocht) kriebelde het weer. Taken King gehaald en zit nu op lvl 34. Helaas is mijn friendslist uitgestorven en zou ik het zeer op prijs stellen als men mij wil toevoegen: Viper NL360. Is een oude tag, en meeste friends zijn helaas gestopt met Live.
    Ik speel bijna elke dag en wil ook graag strikes/raids doen.
     
  18. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Toegevoegd ben ook geregeld online
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus ...

    The Chaperone Quest ...

    [​IMG]

    Sta je na 1,5 uur op 91% ... flikkert eerst je headset uit. Kan gebeuren. O, mooi! Super vol, granaatjes vol en 4 rakketjes. Let's G.... What de fuck!? Waarom draai ik RONDJES!? :eek:

    Van 91% naar 69%. Great! Gelukkig nu wel gehaald. Mijn god.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als jij hem kan halen @Rampage dan kan het niet heel moeilijk zijn ;)<3
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2015
    bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina