1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik net zo.
    IK zit bij Orix zelf (laatste deel). Heb nu een aantal keer gehad dat je speelt en dan kom je in een moeilijk stuk en mensen gaan dan leaven enz.
    Heb daar zo'n hekel aan he.

    Opzich is de raid vrij simpel om te doen.Het zit hem echt in teamwork en timing.
    Als dat niet goed gaat , gaat het fout.

    Hoop hem nog voor de reset af te maken.Kan ik hem nog vaker doen maar wil hem afmaken.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie al dat een aantal mensen gereageerd hebben, maar wil er nog aan toe voegen dat ik gewoon met 3-4 goede mensen voor uitdaging en fun een raid zou kunnen doen met een bepaalde regel ofzo. Als er dan 2 kutjes bij gegooid worden die dat niet begrijpen en ook de party niet joinen(merk dat bij court of oryx al), is voor mij de fun weg. Ik wil niet verplicht met anderen spelen omdat zij niet de moeite kunnen nemen om eventjes een LFG site te gebruiken.

    Wat mij betreft mag er in de tower wel een soort clipboard komen te staan dat je bijvoorbeeld een raid of missie wilt doen. Dat lijkt mij een prima toevoeging.

    Edit: wil je nou echt begrijpen wat ik bedoel, dan zou ik als je 260 light hebt je aanraden om de heroic vanguard strike playlist eens op te starten. Ga net zolang op zoek naar een match waarin de andere twee elkaar in een hoekje staan te plezieren en dat jij de strike alleen mag doen. Daarna wil ik nog wel van jou horen of matchmaking zo'n goed idee is.
     
    AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zeker ... I'd like to see you try though :+

    Heb hem in ieder geval. Vanavond die shotgun kills en dan de Shield Brothers even een corrigerende kick in de nuts geven. Dan gaan we langzaam deze week verder met level 290+ bereiken. Wil toch komend weekend die Raid is gaan doen. Hoor er veel te leuke berichten over.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zoo frustrerend dit... snap ook niet hoe dat komt. Je gaat een Strike launche en denk dan van ach laat ik even een half uur beneden gaan zitten of wat? Altijd een hekel aan als dit gebeurd.

    Zelf nu begonnen met een Titan te maken. Ook echt wel een brute class. Hij is nu 36 ( boost gebruikt naar 25 want mijn hunter is ook 35 ). De storyline is al weer uitgespeeld, nu maar wat level 36 strikes doen voor XP om naar 40 te komen. Heb al wat leuke gear klaar liggen voor hem.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe, true that :+. Ga het nog wel een keer proberen, was al blij met me 25 sword kills in the crucible :D. Ging redelijk snel, maar was wel een beetje frustrerend soms. Last word speelde ik altijd veel mee, totdat ik de thorn kreeg. Maar ga wel een keer los met een groepje van zes hiero, dat maakt het als wat makkelijker om te doen.

    Eerst exotic zwaard en malice, daarna zien we wel waar we dan voor gaan :)

    Titan, master race. Ask @Maddmonkey !
     
    Pride vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb de Titan eigenlijk gemaakt omdat ik de Hunter mwha vind op het moment. Warlock is mijn main maar die krijg vrijwel niet meer omhoog zonder te raiden. Of ik moet echt oneindig strikes grinde tot ik eindelijk iet wat hoger krijg.

    Dus maar een Titan gemaakt zodat de strikes weer wat loot opleveren etc. Zodra deze 40 is ga ik ook de questen voor de exotics tussendoor doen =). Maar eerst even een tweede op 40 hebben haha dan zijn de strikes met mijn maten weer wat interessanter.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga deze week ook maar eens een kijkje nemen op mijn Titan en Hunter. Is nog een hoop werk aan de winkel op die 2...
    En m'n fucking kluis uitruimen.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    True. Ik heb de Exotic Sword ook nog open staan. Voordeel daarmee is is dat je geen penalty krijgt als je dood gaat :) Gisteren zag ik maar zat volk rond hobbelen met zo'n zwaard ... echter geen "blade" eraan :+ Komisch gezicht als iemand op je in staat te hakken en je vervolgens een shotgun in z'n gezicht plant.

    - Chaperone (bijna klaar)
    - Exotic Sword (mee begonnen)
    - Touch of Malice (quests staan klaar)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hou wel voor de zekerheid van elk type wapen 2 stuks over. De gunsmith heeft wel is dat je een bepaald wapen moet dismantlen ;-)

    - House of Wolves/Dark Below wapens geven volgens mij 5 punten
    - TTK volgens mij 2

    (ik kan het fout hebben)
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    VoG wapens tellen ook mee ... maar geen kans in de hel dat ik m'n Fatebringer vaarwel kus. Die Jewel of Osiris en Word of Crota kunnen me gestolen worden. Pauper wapens :+ Ook al afscheid genomen van m'n Found Verdict en Praetorian Foil. Die laatste deed echt zeer.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wees blij dat je een Fatebringer hebt!

    Is nog nooit bij mij gedropt ;-)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    #ForeverNoHunger ... :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je mist niks hoor. ;-)

    Ash Factory is beter ;-)
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan bewaar ik m'n Crota wapens etc wel tot ze nuttig te dismantelen zijn. :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft gewoon met legendary en rare te maken. Rare geeft 2 en legendary 5.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn eerste crucible match kreeg ik direct een ash Factory met tripod, fieldscout en tracking :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gewoon alles dismantelen man, wat de fuck moet je er nog mee :). Voor de mooie herinnering? Gewoon even het plaatje Googlen wanneer nodig en de broek op de knieƫn. Gaan!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah crucible gear blijf ik houden en bepaalde setjes gear hou ik ook gewoon.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Correctie inderdaad. Op Crucible gear na :D
     

Deel Deze Pagina