1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alles is een probleem als je er door gekilled word /fact.

    Bovendien kon je voor de nieuwe subclasses ook compleet ape-shit gaan met een welgeplaatste super.
     
    nawa vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is toch geen reden. Daar is een super ook voor. Maar supers moet ook gebalanceerd zijn.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De nieuwe supers zijn vele malen betere als de oudere. Da's helemaal waar. Zoals ik al zeg; als je het zelf gebruikt is het allemaal in orde ... maar zodra je er meerdere malen door kapot gaat moet het ineens gebalanceerd worden? Zie shotguns, om maar een voorbeeld te noemen.

    Palpatine-Lock die je compleet roostert... Thor-Titan die een hamer op je voorhoofd gooit (AOE is wat aan de hoge kant) of een Hunter die een pijl tussen je billen schiet en je super compleet cancelled?

    Alles valt te counteren ja ... Ach, ben benieuwd wanneer Bungie weer met een big-ass nerf ronde komt.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou helder verhaal allemaal. Iedereen weet nu hoe anderen er over denken :).

    Voor de gene die hem nog niet hebben, vandaag kan je weer de black spindle scoren in de daily. Zet hem op guardians!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Helemaal niet. Zelfs Monkey zegt dat het te sterk is. Zelfs de top Titan spelers in de Crucible zoals AEGabriel zijn er over eens dat gebalanceerd moet worden.
    Zoals al eerder besproken kan je een stormcaller nog steeds shotgun kogel geven en een melee en is die dood. De super van de sunbreaker zelf is ook oke. Maar het zijn de extra's die je kan selecteren die het unbalanced maken zoals Tracking, damage resistance die meer is als een sunsinger met Radiant skin en een ram zoals Monkey zei en dat je je health terug kan krijgen met een kill. En btw een direct hit met een nightstalker op een super haalt diegene niet uit een super. Dat duurt 2 seconden voordat de tether pas actief wordt.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe lang blijft die shadowshot trap actief? Die middelste perk in de laatste skilltree. Zou een goede counter kunnen zijn als je met quiver 3 vallen neerzet wanneer je een vijandelijke hamer hoort. Wanneer ik Hunter ben, zal ik dit eens ga testen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Quiver heel erg kort en heeft bijna geen range. Bloud bound is 5 seconden en Black Hole 8.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Word alleen een beetje moe van dat constante gemiep om nerfs en "DIT IS OP!" ..

    Ik zie het misschien anders. Alle 3 de classes hebben nu een "langdurige" ranged aanval.
    Hunter > Bladedancer
    Titan > Sunbreaker
    Warlock > Stormcaller
    Dat de Sunbreaker hier nu ietswat bovenuit komt, tja. Een lichte nerf? Mwa ... Bungie kennende. Kan je overigens met de Legolas Hunter niet een soort "valletje" maken? Zodat je jezelf in kan dekken mocht er een Thor-Titan op je af komen?


    Naar de top PVP spelers kijk ik niet eens. Sorry.

    "You see me wreck shit with the Shotgun? Look at this triple! BAM! Look at this sh ... what the fuck? A shotgun!? Damn Bungie! Nerf that shit!"

    En zo gaat dat helaas wel vaker. Helaas weten we allemaal hoe goed Bungie bepaalde dingen kan nerfen/buffen. Bungie wil diversiteit. Momenteel is dat ver te zoeken als Pulserifles de bovenhand hebben. Autorifles, handcannons (en straks shotguns) die gewoon niet meer meekunnen.


    Enfin.

    /rant
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik bedoel die 'trap' perk. Niet de duur van de super zelf, maar dat je een bolletje op ee muur plakt. Die middelste perk, waardoor je shadestep of keenscout op moet geven

    @yellow ehhh rampage: zeg dat maar tegen mijn zarinea- dubbel DD ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crucible is gewoon een constante ontwikkeling van aanpassen etc. Iets wat niet gebeurde in year one en we 6 maanden alleen maar Thorn, TLW en blink shotgunners. Of had dat niet veranderd moeten worden?

    Weet ik maar heeft met Quiver niet zoveel nut. Omdat die er maar heel even is en geen range heeft.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Juist. De TLW en Thorn moesten aangepast worden. Niet godver alle handcannons. Wie vroeg daar om? De SUROS moest aangepast worden en de Shadow Price ook, niet alle autorifles. Again, wie vroeg daar om?

    Nu zie je in de Crucible nog steeds met 2-shotten met een Pulse Rifle. Red Death, Hopscotch (niet in IB), Messenger en nog een stel andere domineren nu. Je past wapens individueel aan, niet de hele class nerfen omdat je toevallig een wapen (of twee) hebt die erboven uit steken.

    @Maddmongol ... you made a funny.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat heeft dat te maken met de Sunbreaker. Sunbreaker heeft gewoon wat tweaking nodig zeg ook niet dat de hele class kapot moet worden gemaakt. Zoals met alles zijn het de kleine veranderingen die nodig zijn om de balans te krijgen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Auto rifles en scouts zijn ook goed in hun optimale range. Exotic handcannons hebben ook hun rol.

    Er is nu veel aangepast, waaronder de base stats van pulses. Het is alleen vervelend voor bungie dat je telkens te maken hebt met oude wapens en perks. Maakt het niet makkelijk om te balanceren.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol net in IB de Hunter cloak gekregen van 300.
     
    Raafie en nawa vinden dit leuk.
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik ben blij dat ik niet meer constant door een thorn of TLW gekilled wordt, maar die nieuwe supers maken het er niet echt leuker op, op dit moment. Gister avond nog tegen een team gespeeld waar iemand gewoon continu van die shadowshots zat te schieten door die glitch. Tevens is sunbreaker OP ( ontken 't maar niet vieze titans :+ ) en zodra ik een stormcaller hoor moet ik ook als een gek weg beginnen te rennen. De supers zijn heerlijk in PvE, maar ik ben van mening dat PvP toch meer om tactiek en gunskill/gunplay moet draaien. Het zou gewoon mooi zijn als de supers anders werken in PvP dan in PvE, maar ik denk dat dit technisch niet te realiseren valt, anders hadden ze dit wel eerder gedaan. Tevens vind ik het jammer dat Bungie er voor kiest om 1 bepaald wapen soort aantrekkelijker te maken om mee te spelen dan de andere wapens. Je ziet bijna alleen pulse rifles nu. Jammer.. Maar goed, als het goed is heeft Bungie wel geleerd van de gemaakte fouten ( meer dan een half jaar wachten op balancing ) en gaat nu hopelijk regelmatig patches en gunbalancing doorvoeren. Ik verwacht dit in ieder geval wel van ze.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanavond 8 uur Kings fall raid. Plek voor 2/3 man. Aanmelden kan bij Hybrid of mij. Vul aub het gehele aanmeld formulier in voor een vlotte procedure. Bvd
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Hiero montana.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja nog 1 persoon :)

    @badeentje kan jij wel of niet?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De headset die ik eerder postte hier werkt en werkt goed. Kan zelfs het geluid van de TV omzetten naar alleen geluid in mijn headset en ook gelijk weer switchen naar alleen party geluiden.

    Super tof ding en alleen maar handig in de toekomst. Geluid is ook een wezenlijk verschil met de TV, heb een Philips 107 cm TV.

    Zo te zien ben ik ook al bij de laatste missie van TK en ik heb nu light 275, uit mijn hoofd. Heb een heerlijk hand cannon van leg 294 light, een helmet van 290 exotic en nu ook een dikke machine gun van 284 geloof ik. Die MG is een lekkere ongedierte besproeier. Kunnen dik 200 kogels in en is ook leg.

    Vanavond even die laatste missie uitspelen, maar als er nog iemand tot heel laat op is toevallig, Menorius is mijn gamertag. Headset doet het uitstekend, hoor echt elk klein detail, zelfs als je een roker bent. :+ En goed dat ik mezelf ook op de achtergrond hoor. :)

    Even een tussendoortje: Krijgen jullie ook spam and fishing via Live??? :eek:
     

Deel Deze Pagina