1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    ...post weinig.. Maar lees merendeel mee om info te lezen over destiny, kijken wat de nightfall etc is..of er ontwikkelingen zijn betreffende het spel dmv patches en dst soort dingen... Maar laatste 2 pagina's lijkt wel een privechat..kunnen dat soort verdere afspraken niet beter via óf pb.. Of in het destiny raid topic?!? Als uk het destiny topic open hoef ik persoonlijk niet te lezen dat iemand gaat slapen, if toxh niet onlinr wss omdat er iets tussenkwam.. Of kan ik gewoon beter t forum dan niet meer checken?!??
     
  2. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Lijkt me wel weer eens leuk om te doen.

    COUNT ME IN!!
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    @Tiberius Voor TTK maakte het uit of het Legendary was, nu maakt blauw of paars geen reet uit. Draait gewoon om light.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vanavond mooi laatste zwaard even complete dan zijn ze alle 3 binnen. Dan maar beetje de questen gaan doen voor de exotic van FWC.

    @ mensen hier. Ik ga vrijdag avond + zaterdag overdag de raid doen. ( 2 keer fresh run met 2 verschillende characters. ) stuur maar PM als je mee wilt.
     
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat topic is nog steeds open, maar werd amper nog gebruikt. Nu met een nieuwe lading mensen is het misschien wel nuttig om voor een directe afspraak daar te posten.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29

    http://forum.xboxworld.nl/threads/destiny-matchmaking.174681/page-128

    Heb daar geantwoord op je vraag.
     
    Pride vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [​IMG]
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik lees hier en daar als tip dat je blauwe entagrams niet te snel moet weg doen en de wat hogeren eerst moet bewaren. Dat is de manier om weer wat hoger te krijgen tot 300 uiteraard. Klopt dit? Na 250 uur taken king spelen is het toch ongelovelijk dat ik maar niks krijg om te infusen voor mijn special wapen die nog steeds 294 light is. Ik weet de drops zijn random en moet je wat geluk hebben, maar soms is dit best frustrerend zeg. Mijn main en heavy wapen zijn gewoon al een tijdje 299 maar ik krijg maar geen hogere special wapen drops.
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Voor de raid kan je wapens en gear krijgen van 300-310. Morgen in de hard raid zelfs 310-320. Ik adviseer je om gewoon een raid te doen om makkelijk je light level te verhogen (ligt er natuurlijk aan wat je totale light is).
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat begrijp ik uiteraard dat RAID de manier is alleen daar ben je ook afhankelijk van andere personen natuurlijk. Ben zelf nu light 297 dus normal raid moet geen probleem wezen.
     
  13. Avalon Scorpion

    Avalon Scorpion this is not the droid your looking for.

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    10
    sorry, maar de farming is real. veel slaan en veel je granaten gebruiken. misschien handig om het helmpje te gebruiken voor twee granaten of 2x slaan. maar je heb niks aan je super. =(
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Muah, vind wel dat ie een punt heeft.

    Je kan dit makkelijk in een AFSPRAKEN TOPIC zetten, ipv alleen maar posts over afspraken lezen van een paar chosen few die op de xbox gamen. ;-) Persoonlijk stoor ik me er niet aan, maar kan begrijpen dat het voor andere mensen als storend ervaren kan worden.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je kan er ook voor kiezen om hier niet te zeiken en gewoon shit te lezen. Beetje leven in de brouwerij is nooit verkeerd. Als je je echt stoort aan het feit dat mensen hier "slow-chatten" moet je gewoon GTFO en naar het "matchmaking" topic gaan.

    Solliciteren op een functie als XBW-admin of moderator doet 'ie maar lekker een andere keer.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even rustig, Dannygielen mag dat prima zeggen en hoeft dan niet gelijk te worden aangevallen.
    En hij hoeft niet naar het matchmaking topic want wat heeft die daar te zoeken. Niks met zijn punt te maken.

    Ik vind het chatten niet heel overdreven en het gaat tenminste over Destiny. Is tenminste het enige topic dat leeft op XBW. Maar als mensen er aan irriteren dan wil ik heus wel meer nadruk leggen op met matchmaking topic weer zoals bij de release. Ik zal er iets meer op letten de komende tijd.
     
    bulletproof010, AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ach ja ik had me hier dus ook schuldig aan gemaakt. Niet wetende en even niet gezocht als er ook een matchmaking topic was. Zal er voortaan iig op letten, ook al vond ik dit zelf niet storend. Vind het soms alleen maar wat vervelend als er twee topics zijn van 1 game met verschillende dingen. Maar goed dat is mijn mening en die hoeven anderen uiteraard niet te delen.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Vind ik goed gezegd @Hybrid :thumbs:

    Ikzelf stoorde me er totaal niet aan en vind het juist een mooi iets als er meer nieuwe mensen dingen posten hier ( wat met destiny te maken heeft dan ) ipv elke x dezelfde mensen die dingen posten :+
    Snap ook wel dat als er vaker zulke dingen gevraagd en gepost gaan worden dat ze dan uiteindelijk beter naar de matchmaking kenne gaan maar dat is op dit moment toch nog een redelijk dood topic volgens mij...
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hij heeft wel een punt; het werd/wordt soms echt een beetje té, vind ik ook.

    Dat sommigen er geen last van hebben komt omdat ze erin mee deden.;)

    Ik kom hier ook voor de Destiny info (hidden quests, Xur locatie en items etc), wanneer en hoe laat de Xboners gaan raiden interesseert me geen reet.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    dat kan ik dan ook wel weer begrijpen..
    Maar volgens mij hadde ze hier eerst 3 destiny topics.. Die alle 3 nogal rustig werden op een gegeven moment en dat er toen door de leiding was besloten om alles in 1 topic te gooien...
    Zelf vind ik 1 topic overzichterlijker:p
     
    FraHel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina