Destroy All Humans! Path of the Furon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 2 jul 2008.

1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40

Info:
    In Destroy All Humans! Path of the Furon nemen spelers wederom de rol aan van de held van de vorige verhalen; Crypto, als hij een nieuwe reis maakt van verlichting en Hi-Fi vernietiging. In Path of the Furon zal hij zijn meest gevaarlijke vijanden ooit tegenkomen in de ‘Funked Out’ popcultuuromgevingen van de zeventiger jaren. Wederom wordt het allemaal weer één grote satirische rompslomp lang sciencefiction films en actiegames, waarbij geen mens gespaard zal blijven. Crypto zal in Path of the Furon een assortiment aan nieuwe wapens kunnen gebruiken en wederom te voet of in zijn UFO vernietiging zaaien, waar nodig. Ook zijn mentale krachten worden uitgebreid en naast het koeiengooien en de anale probe zal hij nu ook op andere manieren het fokvee der mensen voor paal kunnen zetten.

In het verhaal zal Crypto’s nieuw gevonden 70’s levenstijl, ongetwijfeld met afro kapsel en hippe sandalen, ontbonden worden door een mysterieus complot waardoor Crypto al snel de vechtstijl van een buitenaardse Kung Fu meester moet opzoeken. Kan Crypto op tijd de benodigde vaardigheden leren en de antwoorden vinden voordat het Furon ras voor eens en altijd op de klippen gaat? Het is aan jou om in de verbeterde open gebieden te zoeken naar oplossingen, wapens en medestanders die deze gevaarlijke vijand het hoofd kunnen bieden en je ras kunnen redden. Of de titel ook online opties heeft is momenteel onduidelijk, maar we vinden het niet ondenkelijk.

Platforms

Xbox 360/Playstation 3

Uitgever
    Pandemic Studios

Developer
    THQ

Genre
    Free-roam actiespel

Release datum

Xbox 360/PlayStation 3
    1 december 2008

XBW Gamepage:
    Klik!

Nieuws items:

Screens:

Meer: Klik!

Filmpjes:

[GT]32561[/GT]
    [GT]22045[/GT]

Meer:Gametrailers

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Nieuwe Destroy All Humans! Titel verkeerd -_-'. Moet Destroy All Humans! Path of the Furon zijn. Gaat wel lekker zo, :+.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alles weer even rechtgezet. Maar je hebt mooie startposts gemaakt en nieuwe gamethreads zijn altijd welkom. Dus het is je vergeven ;)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me toch een geinige game. :+
    1 december zal het voor mij niet worden, maar later zal ik em zeker oppikken.

Of het moet echt een afschuwelijke titel blijken te zijn.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Overview van GT.

[gt]43162[/gt]

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    muahaha. :cool: Beste exclusive tot nu toe!

Toch weer de zoveelste keer dat ontwikkelaars klagen over het ontwikkelen op de PS3.

edit: :p Die overview ziet er toch erg leuk uit. Lekkere hersenloze game.

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  7. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch echt wel een leuke game, maar op het verkeerde moment wordt hij uitgebracht. Men heeft geen geld meer na Fable II, Fallout 3, Far Cry 2, Gears of War 2, Guitar Hero: World tour en een aankomende Prince of Persia om er maar een paar te noemen.

Mischien over een paar maanden. Als hij afgeprijsd is.

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt pas in februari dan heeft iedereen weer geld en dan zijn de toppers allemaal
    weer uitgespeeld.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit is zo'n game die je binnen 3 maanden in de budgetbakken vind, einde van de Zomer pik ik hem wel op. Leuk tussendoortje :D

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk, he. Nou word hij bij ons uitgesteld om de PS3 versie af te maken. :+

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel lachen uit eigenlijk! Veel brute wapens en hersenloos knallen!

12. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ligt vrijdag samen met Fear 2 en Shellshock 2 in de winkels

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja reviews zeggen mij niks, ik speel en oordeel liever zelf :)

Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de review op Eurogamer (2/10) zegt genoeg. Utter crap.

16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij de laagste tot nu toe.

17. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game als ik heel eerlijk ben. Het spel heeft wel de nodige glitches, maar niks onoverkomenlijks en zo slecht zijn de graphics nou ook weer niet als in sommige reviews wordt gesuggereerd. (De eerste wereld is grafisch het slechtst) Er gebeurt ook een hoop op het scherm, zeker als je in een verhitte strijd zit met soldaten, tanks, helikopters en ik weet wat niet meer. Ik vraag me dan ook af of het technisch haalbaar zou zijn geweest "vette graphics". Er zitten een aantal vette nieuwe guns en special abbilities in het spel. Zoals de Tornadotron (unleash a tornado) en een vleesetende plant gun. (WOW!) Ook de tijd stil zetten en ondertussen iedereen wegsmijten is een optie, erg leuk!

Kortom vindt je knallen in GTA leuker dan de missies en houd je wel van over the top actie....aanschaffen die handel, je zult er geen spijt van krijgen.

18. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hebben meer mensen die spel al aangeschaft en gespreeld. Het leek mij best een leuk spel. Zoals MRX_CURCI al aangaf, beetje GTA achtig knallen. Ik was benieuwd naar jullie speel ervaring...

Deel Deze Pagina