Ik heb een probleem met Deus Ex 2 Als ik hem op een resolutie speel boven de 800x600 gaat hij verschrikkelijk laggen. Alleen op 640x480 kan ik het echt fatsoenlijk spelen. Aan mijn PC kan het niet liggen: - Pentium 4; 3,0 GhZ Hyperthreading - 512 MB Ram - Ati Radeon 9600 + -160 GB Hardeschijf (waarvan 70/80 GB vrij) Verder liepen er geen programma's mee (behalve systeem dinge) en was ik als enige gebruiker aangemeld, ik snap echt niet waar het aan kan liggen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
dat spel is zoiezo laggy, zeggen ze op ieder forum!Kan je nix aan doen, lees maar de niewe P.U daar staat het ook al in. Komen vast nog wel veel patches voor!!!
IDD die lagg verneukt heel et spel Deel 1 was een van me favoriete Maar er zijn dus nog geen patches op dit moment.
Het spel is ontzettend slecht geport. Muis beweegt traag, slechte instellingen enz enz. Er is al wel een patch uitgekomen..... kijk anders eens op www.gamershell.com/download_4549.shtml Ik draai alles soepel op 1280x1024 op een P4 3.4 ghz, 1 GB PC3200 en R9800 PRO 256mb.
Ik zou zowieso de nieuweste drivers voor je ati installeren. Het is vaak een probleem bij ati kaarten dat je eerst moet wachten op nieuwe drivers voordat het allemaal goed draait. Maar aan lag kan je niet zoveel doen. Ja een snellere i-net verbinding nemen maar dan nog. Probeer een beetje de servers te joinen die een lage ping hebben. dan moet je er het minste last van hebben.
Moet helaas (prettig voor mij) melden dat ik nergens last van heb. Ik heb trouwens dat Aldi ding, van de vorige keer. Speelt lekker.